Beantwoord

een app die u gebruikt, komt boven Easy Banking te staan. Schakel de app uit om door te gaan.

  • 8 February 2018
  • 5 reacties
  • 15053 Bekeken

een app die u gebruikt, komt boven Easy Banking te staan. Schakel de app uit om door te gaan.
Reeds app volledig verwijderd en bij het opnieuw proberen installeren blijft deze melding opkomen. Graag heel dringende oplossing aub. Dank u wel
icon

Beste antwoord van Bert.S 19 September 2018, 00:28

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Dag NVDK,

Welkom op de community!

Wij zijn op de hoogte dat Androidgebruikers deze melding krijgen wanneer een andere app zich gaat manifesteren boven de Easy Banking App. Meer informatie hierover vind je in het topic 'Een app die u gebruikt, komt boven Easy Banking te staan'.

Hopelijk lukt het hiermee wel!

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag verwijzen naar enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer kan met de Itsme app.

Fijne dag verder!
Goedeavond.

Ik heb hetzelfde probleem. Wat ik raar vind is dat het probleem zich al maanden voordoet... Als ik jullie pagina bekijk....
Alle apps manueel afgesloten. Niet opgelost.
Huawei p8lite

Toch lastig. Ik verwacht snel een oplossing. Heb geen computer, en de rekeningen blijven komen.

Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Goedeavond.

Ik heb hetzelfde probleem. Wat ik raar vind is dat het probleem zich al maanden voordoet... Als ik jullie pagina bekijk....
Alle apps manueel afgesloten. Niet opgelost.
Huawei p8lite

Toch lastig. Ik verwacht snel een oplossing. Heb geen computer, en de rekeningen blijven komen.

Alvast bedankt voor de moeite.


Hallo Filip,

Er kunnen nog twee andere oorzaken zijn.

Enerzijds kan je proberen onderstaande stappen te volgen. Jammer genoeg kunnen ze soms wel lichtjes anders zijn, omdat verschillende modellen smartphones en Android-versies andere instellingen gebruiken.

- Open 'Instellingen' (tandwieltje)
- Klik op 'Applicaties''
- Klik op 'Applicatiebeheer'
- Kies voor 'Meer' en tik op 'Apps die bovenop kunnen worden weergegeven'.
- Schakel de app uit

Anderzijds kan het gaan om een app die niet in je lijst van actieve apps verschijnt, maar die wel permanent actief is op je gsm. Het kan gaan om bijvoorbeeld blauw licht filters en niet-standaard virtuele toetsenborden.

Met name met die toetsenborden zijn door een update van die apps van enkele maanden terug problemen opgedoken. Dit komt omdat dit soort apps eigenlijk een groot deel van de controle van je scherm overneemt.

Dit kan je oplossen door in de toetsenbordinstellingen van je smartphone te kiezen voor het standaardtoetsenbord, door via de instellingen van de app in kwestie aan te duiden dat ze niet boven andere apps mag komen, of door ze van je smartphone te verwijderen.

Laat je me weten of het gelukt is?
OPGELOST:
Ik gebruik een samsung galaxy, als je naar instellingen gaat, naar apps, zie je rechts vanboven 3 puntjes onder elkaar staan. Als je daar op drukt krijg je meer opties te zien waaronder
"app-voorkeuren resetten". Als je daarop drukt gaat de melding weg! Maak je geen zorgen, het zal geen persoonlijke gegevens verwijderen. Het gaat enkel de machtigingen gaan resetten zodat er geen machtiging meer boven de fortis app komt te staan.
Hopelijk helpt dit veel mensen met hetzelfde probleem! 🙂
Door te zoeken naar een oplossing voor mijn probleem ben ik toevallig hier terecht gekomen en heb OPGELOST gevolgd en mijn probleem was meteen ook opgelost.Ik wil via deze weg De schrijver hartelijk bedanken daarvoor.😘 😘 😘