Beantwoord

Er is een probleem met het certificaat dat u gebruikt

  • 6 July 2020
  • 4 reacties
  • 540 Bekeken

Na meer dan 1 uur aan de telefoon gezeten te hebben vandaag en steeds weer of opgehangen te worden of “de persoon die u zoekt is niet aanwezig...” - hoe bedenk je het, de volgende vraag:

Ik probeer BNP Easy Banking Business op een Mac te installeren - na alle stappen doorlopen te hebben krijg ik dit steeds in mijn scherm:

“Er is een probleem met het certificaat dat u gebruikt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de helpdesk op +32 (0)2 565 05 00 als het probleem aanhoudt “

Weet iemand wat ik hier aan kan doen, zonder dat ik naar de “helpdesk” moet bellen. Alvast dank.

 
icon

Beste antwoord van YannickB 6 July 2020, 16:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo PSommer,

Het is inderdaad niet prettig als je zolang moet wachten. Mijn excuses daarvoor.

Kan je me volgende informatie geven?

  1. Kon je de beveiligingscomponenten downloaden en installeren?
  2. Heb je de extensie kunnen activeren in je browser?
  3. Werd je kaart voor Easy Banking Business al volledig geactiveerd?
  4. Staan de datum, het uur van je Mac correct ingesteld volgens jouw tijdzone (ik ga uit van België)?

Indien je bij punt 1 tot en met 3 ‘neen’ moet antwoorden, kan je me dan zeggen op welk moment in het proces het exact foutloopt? 

Als de datum en het uur verkeerd staan, dan raad ik je aan om dit aan te passen en om ze eventueel automatisch door je Mac in te laten stellen. Dat is een vereist element voor de beveiliging van Easy Banking Business.

Kon je alles correct doorlopen, dan vrees ik dat ik je enkel aan kan raden om de Easy Banking Business helpdesk te bellen via 02 565 05 00. Mijn collega’s gaan dan je kaart moeten nakijken.

Dank en opgelost! Met groet, Peter

 
Reputatie 7

Dank en opgelost! Met groet, Peter

Graag gedaan! Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

Het was de volgtijdelijkheid van de stappen, waarbij dus de activatie van de pas een eerste stap zou moeten zijn. Dat was mij niet duidelijk uit het materiaal. En ieder geval, alles geklaard nu. En dus dank voor de hulp.

 

Reageer