ERBARMELIJKE SERVICE DOOR INCOMPETENTE MEDEWERKERS

  • 16 augustus 2019
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Echt een bende amateurs. Als je de app wil opstarten krijg ik voor de zoveelste keer "verkeerd paswoord" terwijl ik zeker weet dat het het juiste is. Als je dan een nieuw paswoord invoert krijg je de melding "Graag ander paswoord dan het vorige". 't ja 't was toch het verkeerde zogezegd??? 't Probleem is gekend zeggen ze en wordt zo snel mogelijk opgelost! Is al maanden dat hetzelfde probleem blijft bestaan. En als je naar de helpdesk belt (waar je pas na 9 (!!!) minuten aub een medewerker aan de lijn krijgt "snelle service noemen ze dat dan op hun 'reclamebandje' ) word je nog vierkant uitgelachen ook. "Eind dit jaar komt er een nieuwe app zeggen ze..." 't is godverdomme nu dat telt. Eind deze maand komt mijn geld ook maar als ik er nu geen heb kan ik ook niets betalen! Hahaha bende INCOMPETENTE technici en medewerkers zijn het!

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.