Beantwoord

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT bij bezoek aan BNP Paribas Fortis

  • 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

Deze site is niet bereikbaar Het duurt te lang voordat www.bnpparibasfortis.be reageert.
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT (met EDPNET)
Ook als ik ping naar bnpparibasfortis.be krijg ik 100% loss.

Op deze "nl.community.bnpparibasfortis.be" kan ik wel gewoon surfen, maar de homepage is volledig onbereikbaar.


Via mijn gsm lukt het wel (Mobile Vikings).
Het lijkt erop alsof EDPNET jullie host blokkeert, of andersom. Er klopt in ieder geval nog steeds iets niet, dus opgelost zou ik niet zeggen. 😅
icon

Beste antwoord van YannickB 11 januari 2019, 08:12

Dag Adil881,

Vervelend dat je die foutmelding krijgt wanneer je via je thuisnetwerk naar onze site surft.

Als dit gebeurt, maar je wel via een ander netwerk (zoals Mobile Vikings bij jou) onze site wilt bereiken, dan wil dat meestal zeggen dat je toegang tot onze site & app geblokkeerd werd omdat er gedetecteerd werd dat er een virus of malware aanwezig is op een van de toestellen die gebruik maken van dat netwerk.

Ik raad je aan om een uitgebreide virus- & malwarescan uit te voeren op alle computers en laptops die via je netwerk verbinding maken.

Eens dat gebeurt is hangt het af van hoe EDPNET te werk gaat. Geven zij jou en andere klanten een vast ip-adres (het adres waarmee jouw netwerk verbinding maakt met het internet), dan kan het enkele dagen duren voordat geregistreerd wordt dat je netwerk opnieuw voldoende beveiligd is. Maar eens dat gebeurt, zal je onze sites opnieuw kunnen gebruiken.

Werkt EDPNET met ip-adressen die veranderd kunnen worden, dan kan je proberen om je modem te resetten door de stekker uit te trekken en minstens een kwartier te wachten. Doe dit alleen niet voordat je de virusscanner zijn werk hebt laten doen. Je zal namelijk wel onmiddellijk terug toegang krijgen, maar als blijkt dat er nog steeds schadelijke malware of virussen op je netwerk actief zijn, dan zal je nieuwe ip-adres uiteindelijk ook geblokkeerd worden.

Hopelijk helpt dit je alvast verder. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Adil881,

Vervelend dat je die foutmelding krijgt wanneer je via je thuisnetwerk naar onze site surft.

Als dit gebeurt, maar je wel via een ander netwerk (zoals Mobile Vikings bij jou) onze site wilt bereiken, dan wil dat meestal zeggen dat je toegang tot onze site & app geblokkeerd werd omdat er gedetecteerd werd dat er een virus of malware aanwezig is op een van de toestellen die gebruik maken van dat netwerk.

Ik raad je aan om een uitgebreide virus- & malwarescan uit te voeren op alle computers en laptops die via je netwerk verbinding maken.

Eens dat gebeurt is hangt het af van hoe EDPNET te werk gaat. Geven zij jou en andere klanten een vast ip-adres (het adres waarmee jouw netwerk verbinding maakt met het internet), dan kan het enkele dagen duren voordat geregistreerd wordt dat je netwerk opnieuw voldoende beveiligd is. Maar eens dat gebeurt, zal je onze sites opnieuw kunnen gebruiken.

Werkt EDPNET met ip-adressen die veranderd kunnen worden, dan kan je proberen om je modem te resetten door de stekker uit te trekken en minstens een kwartier te wachten. Doe dit alleen niet voordat je de virusscanner zijn werk hebt laten doen. Je zal namelijk wel onmiddellijk terug toegang krijgen, maar als blijkt dat er nog steeds schadelijke malware of virussen op je netwerk actief zijn, dan zal je nieuwe ip-adres uiteindelijk ook geblokkeerd worden.

Hopelijk helpt dit je alvast verder. 🙂

Reageer