Beantwoord

Formaat van kaartnummer is fout

  • 15 July 2020
  • 2 reacties
  • 886 Bekeken

Hoi,

 

Ik gebruik al jaren pc banking met onze gemeenschappelijke rekening. 

Ik heb een persoonlijke rekening die nooit gebruikt werd, maar nu voor een bijberoep wil gaan gebruiken.

De bedoeling is vooral dat ik betalingen kan ontvangen van klanten. Hiervoor werd aangeraden om Payconiq te gaan gebruiken, omdat de bancontact functie in de app zou gaan verdwijnen.

Ik heb mijn bankkaart aangevraagd, ontvangen en geactiveerd door betaling in de winkel. Nu wil ik deze toevoegen in Payconiq maar dat lukt niet. Onze gemeenschappelijke kaart lukt wel.

Wanneer ik in de app de bancontact functie probeer, kan ik wel kiezen met welke rekening ik een betaling wil doen. 

Ik dacht dat ik dan eerst best aanmeld in easy banking met mijn persoonlijke kaart, maar dat lukt me ook niet. Telkens als ik mijn kaartnummer ingeef,  krijg ik de melding dat het kaartnummer fout is.

Wie kan me helpen? 

icon

Beste antwoord van NaomiP 15 July 2020, 12:03

Bekijk origineel

2 reacties

Hey Mchtld,
Ik heb je foto even verwijderd omdat er persoonlijke informatie op staat.
Ik heb ze wel even bekeken en het formaat van de kaart zou moeten bestaan uit 17 cijfers,Ik zie er maar 16 staan.
Er zou nog een extra nummer op de kaart moeten staan, het gaat om 1 cijfer dat apart staat naast de 4 groepen van cijfers.
Kan je dat even bekijken?

Groetjes, NP

Hoi,

Geen probleem van de foto, maar nu heb je wel het probleem ontdekt :nerd:  
Eens kijken of het nu wel gaat lukken, dank je wel

Reageer