Beantwoord

fortis mobile bank

  • 31 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Ik kan niet inlogen op mijn fotis mobile aap

 

icon

Beste antwoord van Karen 4 november 2019, 15:37

Dag Nikolas, 

Welke melding krijg je juist bij het aanmelden? 

Wij zijn niet op de hoogte van een algemeen probleem op Easy Banking. 

Heb je onlangs een nieuwe kaart ontvangen? In dit geval dien je een nieuw profiel aan te maken met het nieuwe kaartnummer. Meer info vind je in het topic Profiel op Easy Banking.

Fijne dag verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Dag Nikolas, 

Welke melding krijg je juist bij het aanmelden? 

Wij zijn niet op de hoogte van een algemeen probleem op Easy Banking. 

Heb je onlangs een nieuwe kaart ontvangen? In dit geval dien je een nieuw profiel aan te maken met het nieuwe kaartnummer. Meer info vind je in het topic Profiel op Easy Banking.

Fijne dag verder! 

Reageer