Beantwoord

fortisbanking app

  • 14 February 2020
  • 8 reacties
  • 622 Bekeken

Beste,

 

De bancontact functie op de app werkt niet, ik krijg steeds de melding “technische fout”. Ik heb de app reeds meermaals opnieuw geïnstalleerd. zeer verevelend als je denkt ermee te kunnen betalen...

icon

Beste antwoord van Anonymous 14 February 2020, 14:01

Bekijk origineel

8 reacties

Opgelost ondertussen

Dank 

Hey @MarcusWelby ,

Krijg je achter de foutmelding een bepaalde foutcode met letters en cijfers?

Groetjes,

Lieze

rood kruis, daaronder technische fout probeer later opnieuw, maar geen foutcode.

Goeieavond, al enkele dagen kan ik niet op de site 

Er komt op, niet beschikbaar ,controleer verbinding 

Ik heb al vele keren geprobeerd internet aan ,uit maar het helpt niet 

Grt

Maureen.

Hey @MarcusWelby ,

Krijg je achter de foutmelding een bepaalde foutcode met letters en cijfers?

Groetjes,

Lieze

Hetzelfde hier al een paar weken… op Samsung A70, na vinger afdruk steeds technische fout melding.

Bedankt voor de details, @karen_maes !

Ik heb ze meteen doorgegeven aan onze techniekers!

Groetjes, 

Lieze

Iphone 7

IOS 13.3.1

Na het scannen van QR code en bevestiging met vingerafdruk of code krijg ik de melding “technische fout probeer het later opnieuw” dus geen specifieke foutmelding

 

bedankt,

Karen

Hey @karen_maes ,

Zou je ons de volgende gegevens kunnen bezorgen zodat we het verder kunnen onderzoeken:

  • Op welk toestel en type krijg je deze foutmelding?
  • Welke versie van Android of iOS staat hierop?
  • Krijg je deze melding bij het openen van het Bancontact gedeelte, bij het scannen van een QR code, het bevestigen met je code of Face ID of wanneer je via een andere app wordt doorverwezen?
  • Krijg je een specifieke foutmelding onder het technisch probleem? Zoja kan je ons laten weten op welk tijdstip je deze foutmelding kreeg?

Ik geef het dan meteen door aan onze technische dienst!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer