Beantwoord

Foutbericht PEW0266

  • 14 June 2021
  • 4 reacties
  • 712 Bekeken

Wanneer mijn partner via de Easy Banking app op haar GSM (android) een overschrijving wil uitvoeren krijgt zij steevast de foutmelding PEW0266. Ik vind nergens informatie over dit foutbericht. Andere functies lijken wel te werken op haar GSM. Overschrijvingen via de PC lukken zonder problemen.

icon

Beste antwoord van Anonymous 15 June 2021, 08:39

Bekijk origineel

4 reacties

App opnieuw geïnstalleerd: geen oplossing

Cache verwijderen: geen oplossing

Dag @Peter Amant ,

Deze foutmelding is meestal gelinkt aan een probleem met de begunstigde.

Krijgt ze deze foutmelding bij elke overschrijving die ze probeert of bij een bepaalde overschrijving?

Groetjes,

Lieze

Dag @LiezeH ,

Ze krijgt dit bij elke begunstigde en enkel via de app op de GSM. Overschrijven via de PC naar dezelfde begunstigde lukt perfect.

Vriendelijke groeten.

Dag @Peter Amant ,

Heb je dit ook naar een nieuwe begunstigde, of enkel bij bestaande begunstigden?

Groetjes,

Lieze

Reageer