Foutmelding app EBW2800

  • 17 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 481 Bekeken

Hallo,

Bij het inloggen via de Easy Banking app (iPhone XS), krijg ik een foutmelding: EBW2800. Wat moet ik doen?

Inloggen via browser op laptop lukt perfect.

Mvg,


9 reacties

Dag Jonas,

 

Staat er nog iets anders bij de foutmelding? Technisch probleem, kaart geblokkeerd of dergelijke?

Ik raad je aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat ons zeker iets weten als het daarna nog steeds niet werkt.

 

Groetjes,

Dag Jonas,

 

Staat er nog iets anders bij de foutmelding? Technisch probleem, kaart geblokkeerd of dergelijke?

Ik raad je aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat ons zeker iets weten als het daarna nog steeds niet werkt.

 

Groetjes,

“Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw aub. u kunt ook de helpdesk contacteren op +32 2 433 40 92 (EBW3450)”

nu wel andere foutcode.
En heb sinds vandaag nieuwe bankkaart.

App al 3 keer verwijderd en profiel ook, maar telkens dit probleem (maar nu wel andere foutcode). Inloggen via browser werkt wel.
Anders wacht ik wel een dagje ;)

Heb je ook al een verrichting gedaan met de kaart? Geldopname, betaling?

 

Heb je ook al een verrichting gedaan met de kaart? Geldopname, betaling?

 

yep, dik uurtje terug in de winkel een kleine betaling

Ok, dan is de kaart ook al geactiveerd.

 

Ik kan eventueel vragen aan een specialist Easy Banking om je hierover te contacteren om dit samen met je op te lossen als je dit wenst.

Hello, ik heb net hetzelfde probleem sinds enkele dagen  :(

Reputatie 4

Hey Peter,

 

Ben je ondertussen al gecontacteerd door een specialist?

 

Groetjes,

Lieze

Hey Peter,

 

Ben je ondertussen al gecontacteerd door een specialist?

 

Groetjes,

Lieze

Ik heb het probleem ook, dit is een algemeen probleem. 

Reputatie 4
Badge

Dag @Jonas89 , @Peter111 en @TimurB

 

Jullie nemen best eens contact op met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92 De medewerkers zijn bereikbaar op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Zo kunnen we nakijken of de nieuwe kaart al in gebruik staat en of de oude of tijdelijke kaart correct werd afgesloten. 

 

Fijne dag verder!

Reageer