Beantwoord

Foutmelding BCP0031 in easy banking app

  • 24 April 2023
  • 1 reactie
  • 765 Bekeken

Ik wou een betaling uitvoeren maar scherm na invoeren vingerafdruk bleef veel langer dan normaal in beeld. Ik wou toen de betaling opnieuw uitvoeren maar krijg sindsdien melding “Ongoing transaction. Another transaction is till in progress. Please try again in a few minutes. (BCP0031).” Herstart van toestel los het niet op.

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 25 April 2023, 10:31

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @brdb82,

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. 

 

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

 

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer