Beste,
Telkens ik een online betaling wil doen met de app gaat het fout.
“Technische fout, probeer het later opnieuw.”
Wat kan ik daaraan doen?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelBeste,
Telkens ik een online betaling wil doen met de app gaat het fout.
“Technische fout, probeer het later opnieuw.”
Wat kan ik daaraan doen?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey
Er zijn helaas meerdere klanten die hinder ondervinden met het Bancontact gedeelte van de Easy Banking App.
We werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
In de tussentijd raad ik je aan gebruik te maken van de app Payconiq By Bancontact. Hier zouden geen storingen op zijn.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.