foutmelding bij het aanmelden

  • 27 June 2020
  • 5 reacties
  • 915 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Beste,

Ik kan mij al de hele week niet aanmelden via de app. Ik krijg steeds de foutmelding: “Fout. U kunt momenteel niet aanmelden. probeer later opnieuw of bel +3224334092. (EBA0001)”.

Mijn geduld is na een week op! Wanneer komt dit in orde? 

Mvg,

Dirk.


5 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag @DirkS , 

Er waren vorige week inderdaad algemene problemen met Easy Banking waardoor je niet kon aanmelden. Inmiddels zijn deze problemen opgelost en zou het wel opnieuw moeten lukken. 

Indien het nog steeds niet lukt, raden wij je aan de app eens te verwijderen, je toestel opnieuw op te starten en de app nogmaals opnieuw te installeren. 

Hopelijk lukt het hiermee wel. 

Hou je ons op de hoogte? 

Fijne dag verder! 

Beste,

Na het verwijderen, opnieuw opstarten en het opnieuw installeren van de app, werkt deze nog steeds niet. Tijdens het aanmelden krijg ik al de volgende melding: “ FOUT Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later onieuw a.u.b. U kunt ook de helpdesk contacteren op +32 2 433 40 92.(EBA0001)”.

Deze app staat wel niet op een telefoon maar wel op een tablet. Vroeger heeft dit steeds goed gewerkt en nu niet meer! Ik hoop dat dit héél snel in orde komt. Mijn geduld is op!

Mvg,

Dirk

Reputatie 5
Badge

Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is. 

Mag ik vragen welk type tablet je gebruikt? En welke versie van Android draait op de tablet? 

Tijdens welke stap krijg je de foutmelding? Meteen na het drukken op de knop ‘Aanmelden’? Of in een later stadium? 

Beste,

Onze tablet is een samsung galaxy Tab3 litle met het android versie 4.4.4

Ik krijg de foutmelding meteen bij het aanmelden.

Mvg,

Dirk

Reputatie 5
Badge

Ik zou dit graag eens laten nakijken.

Ik stuur je een privé-berichtje hierover. 

Groetjes

Reageer