Foutmelding cti00010

  • 5 June 2020
  • 5 reacties
  • 355 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste, 

Bij mij werkt de app ook niet naar behoren sinds een paar weken. Geeft foutcode cti00010 aan. En ja, ik word er ook een beetje turelure van. 

Heb telefoon al vaak uit en aan gezet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een android versie 9.0 Huawei. Wifi en mobiele data werken prima bij andere bank apps. 😔 Mvg Tina

 

 

 

 


5 reacties

Hey @Tina01 ,

 

Mijn excuses voor het ongemak.

Krijg je deze melding zowel via wifi als 4G?

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze, 

Sorry voor de late reactie. Maar inderdaad zowel WiFi als op 4g doet de app het niet. Is al een tijd zo. Gisteren lukte het maar dan doet de bankcontact app gedeelte het niet om betalingen te verrichten of er verschijnt een melding dat er geen rekeningoverzicht kan worden weergegeven. 🤔 Ik begrijp heel goed dat technologie het soms laat af weten maar ik vind het vooral vervelend als ik op verplaatsing ben. Bv. Afgelopen week wilde ik online bestellen voor mijn ouders en betalen via de app terwijl ik bij hun was maar dat feestje ging helaas niet door. En zo moest ik deze bejaarde luitjes gelijk geven dat in hun wereld zogenaamde "computers" niet te betrouwen zijn. 😉 Mvg Tina

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord Tina.

Kan je nog even nakijken hoeveel ruimte je op je toestel beschikbaar hebt? CTI0001 is namelijk een van de meldingen die kan verschijnen wanneer er onvoldoende vrije ruimte beschikbaar is.

Ik geef het alvast sowieso voor je door aan onze ontwikkelaars.

Hallo,

Ik heb 16 GB vrij. Vanmorgen deed die het na een tweede poging. 

Grts

Hey @Tina01 ,

 

Bedankt voor de info! We geven het door aan de technische dienst en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

Voor problemen die je ondervindt in verband met betalingen online kan ik je als alternatief de app Payconiq by Bancontact aanraden.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer