Beantwoord

Foutmelding easy banking app

  • 7 August 2022
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Sinds deze ochtend krijg ik de foutmelding “ geen internet verbinding: u hebt geen actieve internetverbinding” tijdens het openen van de app. Heb gsm al opnieuw opgestart. Zelfs de app opnieuw  geinstalleerd  maar niks werkt! Ik heb een Samsung Galaxy S20 FE. Maar alle andere apps op mijn gsm werken perfect.

icon

Beste antwoord van YannickB 8 August 2022, 08:54

Bekijk origineel

6 reacties

Hier hetzelfde probleem.  Vermoedelijk een algemene storing?

Zou best wel eens kunnen.  Ik hoop dat het dat is. 

Ik heb ook hetzelfde probleem! ik kon de app gewoon downloaden, maar inloggen gaat niet wegens dezelfde foutmelding. Zou dus inderdaad een algemeen probleem kunnen zijn?

 

Ik heb ook hetzelfde probleem 

Reputatie 7

Hallo @Nico_1972 @HelgaR @Fine @Anja72 

Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Sinds gisterenavond zou alvast alles wel opnieuw in orde moeten zijn. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?

Ik heb me deze ochtend opnieuw kunnen aanmelden.  Bedankt. 

Reageer