Beantwoord

foutmelding EBA0008

  • 9 juli 2020
  • 2 reacties
  • 449 Bekeken

Hallo,
Ik kan al drie dagen niet meer aanmelden bij de online easy banking (computer). Telkens als ik wil aanmelden met kaart en kaartlezer, krijg ik de foutmelding “Sorry, er is een technisch onderhoud. Probeer het later opnieuw. (EBA0008). Ook in de winkel kan ik deze kaart niet gebruiken.
Wat betekent dit en wat kan ik er aan doen?
Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord van Karen 9 juli 2020, 13:10

Dag @jaro.demetter , 

Zoals Alexander zegt kan je best contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan nakijken of de kaart geblokkeerd staat. 

Groetjes

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Als je ook in de winkel niet kan betalen dan vrees ik dat uw kaart geblokkeerd is en in dat geval zal je contact moeten opnemen met de bank.

Reputatie 5
Badge

Dag @jaro.demetter , 

Zoals Alexander zegt kan je best contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan nakijken of de kaart geblokkeerd staat. 

Groetjes

Reageer