Beantwoord

Foutmelding handtekening

  • 25 juni 2020
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Beste

 

Deze morgen probeerde ik in te loggen op de easy banking app. Bij het invoeren van de digitale handtekening die ik kreeg te zien op mijn kaartlezer, kreeg ik de foutmelding dat de handtekening niet klopt. (Had deze zeker goed overgetypt). Na 5 keer opnieuw te proberen, werd mijn kaart geblokkeerd. Ik heb dan gebeld om mijn kaart te deblokkeren. Via easy banking web (itsme), kan ik er wel op, maar aanmelden op easy banking app via de kaartlezer, krijg ik nog steeds dezelfde fout, ook na herdownloaden van de app. Kunnen jullie me snel helpen? 

 

Bedankt,

Groeten Lindsay

icon

Beste antwoord van YannickB 25 juni 2020, 14:41

Hallo Lindsay,

Via deze site heb ik jammer genoeg geen toegang tot je kaarten. Ik vrees dat ik je dus enkel kan aanraden om ons nogmaals te bellen zodat we je kaart opnieuw kunnen resetten.

Je vraagt best ook meteen aan mijn collega’s om je een nieuwe kaartlezer op te sturen, want als de foutmeldingen blijven verschijnen, dan is die van jou mogelijk defect.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Lindsay,

Via deze site heb ik jammer genoeg geen toegang tot je kaarten. Ik vrees dat ik je dus enkel kan aanraden om ons nogmaals te bellen zodat we je kaart opnieuw kunnen resetten.

Je vraagt best ook meteen aan mijn collega’s om je een nieuwe kaartlezer op te sturen, want als de foutmeldingen blijven verschijnen, dan is die van jou mogelijk defect.

Reageer