Beantwoord

Foutmelding in rood : bij aanmelden in easy banking op laptop


Foutmelding in rood : Verbeter het (de) volgende veld(en) Kaartnummer Het formaat van het kaartnummer is fout. Op mijn kaart bestaat de kaartnummer uit 16 cijfers. in het aanmeld-vak zijn 17 puntjes. Wat moet ik doen ?

icon

Beste antwoord van LarsD 7 March 2023, 13:11

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4

Hallo, @andrefierens,

Bedankt voor je bericht.

Het kaartnummer moet beginnen met 4871…. Indien je nog een kaart hebt met 6703...dan kan je hier niet mee aanmelden. Dit is namelijk dan nog een Maestro debetkaart en deze bieden we niet meer aan.

Als je werkt met een opgeslagen profiel kan je nakijken of dit profiel eventueel nog gegevens gebruikt van een oudere kaart. Je kan via de optie “aanmelden met ander profiel” het bestaande profiel verwijderen en dan een nieuw profiel aanmaken met de gegevens van je huidige kaart.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Wat als kaartnummer begint met 5440 ?

Reputatie 4

@andrefierens 

Dan gebruik je een kredietkaart. Je kan enkel aanmelden met behulp van een debetkaart.

Hoe kan ik nu dan inloggen, ik heb een cardstop gedaan op mijn debetcard ?

Reputatie 4

@andrefierens 

Zonder debetkaart kan je geen profiel aanmaken op Easy Banking Web en nadien ermee aanmelden.

Als je al een bestaand profiel hebt via Easy Banking App op smartphone of tablet kan je hier wel op aanmelden zonder debetkaart. Dan kan je aanmelden met je inlogcode of vingerafdruk/gezichtsherkenning.

Ook kan je overschrijvingen in de app bevestigen zonder dat je een debetkaart in je bezit moet hebben.

 

Dank je. Ik wil een rekening-uittreksel printen. Met mijn smartphone kan ik niet printen, vandaar dat ik naar de easy banking op de laptop wil .

 

Reputatie 4

@andrefierens 

Eventueel kan je het uittreksel via de app op smartphone al downloaden en dan doorsturen naar je e-mail. Daarna kan je het dan op je PC zetten om het af te printen.

 

Dank je ! Bij het openen van een uittreksel in de app met mijn Samsung Smartphone krijg ik een boodschap, even in het scherm, “Dit beveiligde PDF-bestand kunt u alleen bekijken”

Reputatie 4

@andrefierens 

Dus je krijgt geen optie voor het document te openen en te downloaden op je telefoon? Als je het kan downloaden komt het document terecht bij de bestanden op je telefoon. Van daaruit kan je het dan selecteren om toe te voegen als bijlage in een e-mail die je naar jezelf kan sturen.

 

Dat klopt, ik krijg geen optie in de app om te downloaden, vandaar de melding denk ik: “Dit beveiligde PDF-bestand kunt u alleen bekijken”

Reputatie 4

@andrefierens 

Je kan via de app beveiligd bellen naar het Easy Banking Centre. Van daaruit kunnen ze het uittreksel ook naar je sturen per mail zodat je het dan kan afprinten. Om te bellen via de app klik je er op Communicatie, Easy Banking Centre en dan de optie Rekeningen en kaarten.

Dank je !

Vriendelijke groeten,

André

 

André Fierens

Reageer