Foutmelding met Bancontact app

  • 20 May 2020
  • 5 reacties
  • 1172 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Telkens ik een betaling wil doen via bancontact in easy banking app, krijg ik na het inscannen van de QR code en mijn FaceID scan, een foutmelding: door een technisch probleem is deze functie niet beschikbaar bel het nummer ……

Ik klik op OK. Als ik de easy banking code ingeef gaat de verrichting normaal door!

Heeft dat iets te maken met FaceID scan?

 


5 reacties

Reputatie 7

Hallo VHG,

Kan je me volgende info geven? Dan laat ik de situatie nakijken door de ontwikkelaars van de app.

  • Staat er bij de foutmelding ook een foutcode? Zo ja, welke exact?
  • Wat is je versie van iOS?
  • Welk model iPhone of iPad gebruik je?
  • Kan je proberen om onze app opnieuw te installeren en om je gsm herop te starten en me laten weten of dat het probleem oplost?

Alvast bedankt!

  • Staat er bij de foutmelding ook een foutcode? Zo ja, welke exact?
    • Neen, zie screendump
    •  

  • Wat is je versie van iOS?
    • 13.4.1
  • Welk model iPhone of iPad gebruik je?
    • iPhone XS

Welke app bedoeld men dan?

Ik zal de Easy Banking app opnieuw installeren, na een Bancontact verrichting zal ik U verder iets laten weten. Groetjes.

 

 

Hey @VHG ,

Doet het probleem zich opnieuw voor of is het opgelost na de herinstallatie?

Groetjes,

Lieze

Heb EB terug geīnstalleerd, een BC verrichting gedaan, maar krijg weer dezelfde melding!

Dus GEEN verbetering! 

 

Reputatie 7

@VHG

Bedankt om ons op de hoogte te houden. 

Ik heb alle info doorgegeven aan onze ontwikkelaars en zij volgen het verder op. 

In afwachting tot een oplossing, raad ik je aan om met vingerafdruk of code te werken of om de Payconiq by Bancontact app te gebruiken. Daarmee zal het wel lukken.

Reageer