Beantwoord

Foutmelding technisch probleem WAS0400

  • 8 December 2021
  • 8 reacties
  • 835 Bekeken

easy banking app geeft technisch probleem was0400, kon geen betaling meer doen,na verwijderen van app en terug installeren kan geen profiel aangemaakt worden??

icon

Beste antwoord van JillH 13 December 2021, 11:12

Bekijk origineel

8 reacties

Dag @jah ik herhaal even mijn antwoord uit een andere post:

Momenteel ervaren we een algemene technische storting met onze applicaties. We zijn nog aan het zoeken naar een mogelijk oorzaak en oplossing. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te verhelpen.

Zou het eventueel mogelijk zijn ons te melden welk toestel je gebruikt en welke ios/android versie hier op staat? Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

Ik heb reeds 3 dagen het zelfde probleem!

is er reeds een oplossing voor gevonden?

ik heb een samsung met android

Reputatie 3

Dag @Inge Slagmeulder 

Is het al gelukt ondertussen?

Zo niet: - kun je uw toestel eens controleren op updates en deze doorvoeren; In de appstore kijken ofdat er een update voor de app klaarstaat; uw toestel eens herstarten.

Als dit geen oplossing biedt mag ik dan vragen welke type telefoon je gebruikt en welke versie van Android u gebruikt op uw telefoon.

 

Ik heb hetzelfde probleem al van dinsdagavond (07 dec) ik heb een samsung s10 lite met het laatste android besturings-systeem 

Gsm herstarten, app opnieuw installeren hebben niet gewerkt, en na het opnieuw installeren van de app kan ik geen account meer aanmaken... Hopelijk is dit rap opgelost…

 

Na proberen op de laptop heb ik hier ook dezelfde foutmelding

ik heb alle stappen ook ondernomen en kan ook niets meer doen!

Gsm herstarten, app opnieuw installeren hebben niet gewerkt, en na het opnieuw installeren van de app kan ik geen account meer aanmaken... 

ik heb een samsung A51 android.

ik kan op de laptop ook niet inloggen.

Reputatie 2

@Inge Slagmeulder,

 

Het technische issue doet zich normaal enkel voor op Easy Banking App, niet op onze website Easy Banking Web (www.bnpparibasfortis.be).

Als je daar ook niet kan aanmelden, is er mogelijks een andere oorzaak.

Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?

Aarzel niet om onze technische helpdesk te contacteren via de Communicatie knop in de app of het rechtstreeks nummer 02 433 40 92.

 

Nog een fijne dag verder,

Jill

ik heb dit probleem nu al 7 dagen, rondgebeld naar kantoren, hoofdkantoren en die sturen mij steeds in rondjes terwijl er niet veel aan gedaan wordt… de code van de foutmelding is WAS0400 zoals in de titel van deze thread en ik zou graag hebben dat dit eens opgelost geraakt!

Reputatie 4

Dag, @Kayleigh,

Onze excuses als je nog steeds problemen ervaart bij het gebruik van de website en de applicatie.

Zoals we al in eerdere berichten hadden aangegeven was er tot kort een algemeen probleem.

We gaan moeten nakijken waarom het dan bij jou nog niet werkt. We raden je aan hiervoor contact te nemen met onze helpdesk via het telefoonnummer 02 433 40 92.

 

Reageer