Beantwoord

Foutmelding tijdens mobiel netwerk

  • 19 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 1174 Bekeken

Beste,

Reeds een dikke maand kan ik amper aanmelden op easy banking op mijn gsm via mobiel netwerk. Heb reeds telefonisch contact gehad, alles eens opnieuw geïnstalleerd, alles gereset, instellingen mobiel netwerk opnieuw ingevuld enz..
Netwerk is mobile vikings.

Ik krijg steeds een rode kader te zien met de melding technische problemen en op een ander keer proberen.

Met vriendelijke groeten, Piet
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 25 oktober 2018, 15:22

Hallo PietKrr,
Hallo Wver,

Er zijn inderdaad problemen bij sommige Android toestellen die nog de laatste drie updates van de Easy Banking App nog steeds niet uitgevoerd hebben. Ondertussen zou het probleem moeten opgelost zijn. We raden jullie aan om de app volledig te vewijderen en de nieuweste versie van de app te installeren op jouw smartphone.

Laten jullie het weten of het gelukt is om de app te installeren en aan te melden?

Ik wens jullie een fijne dag! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo PietKrr,
Hallo Wver,

Er zijn inderdaad problemen bij sommige Android toestellen die nog de laatste drie updates van de Easy Banking App nog steeds niet uitgevoerd hebben. Ondertussen zou het probleem moeten opgelost zijn. We raden jullie aan om de app volledig te vewijderen en de nieuweste versie van de app te installeren op jouw smartphone.

Laten jullie het weten of het gelukt is om de app te installeren en aan te melden?

Ik wens jullie een fijne dag! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Dag Wver,

Het lukt dus wel om aan te melden op de Easy Banking App via Wifi maar niet via mobiel netwerk?
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Wver,

Dan contacteer je onze Easy Bankig Centre best op het nummer 02/4334092 ( in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u). Ze zullen jouw vraag onderzoeken.

Hopelijk zal jou probleem zo snel mogelijk opgelost worden.

Laat je het ons weten of het gelukt is?
Reputatie 1
Beste PietKrr,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je sinds een tijdje niet meer kan aanmelden op onze Easy Banking Applicatie.
Werk je met een Android toestel of met een toestel van Apple.

Indien je een Iphone hebt , kan je dan even controleren of de app Onavo op jouw toestel staat geïnstalleerd.
Het gaat om een VPN-applicatie van Facebook die je internetverkeer omleidt om veilig internetten te bevorderen. Sinds kort veroorzaakt Onavo echter storingen en foutmeldingen.

Als je Onavo op je toestel hebt staan, kan je die app best verwijderen en je toestel heropstarten. Nadien zou Easy Banking opnieuw moeten werken.

Laat je me even weten of dit een oplossing geeft ?

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !
Beste,

Ik heb inderdaad ook een Android toestel en ik zou graag de app blijven gebruiken zoals het nu het geval is dus niet met de Itsme app. Als ik andere onderwerpen lees is het duidelijk geen alleenstaand geval.

Met vriendelijke groeten, Piet
Beste ShantyV,

Ik denk dat dit eerder een algemeen probleem is hoor. Ik kan zelf ook al maandenlang enkel aanmelden op de app via wifi netwerken. Via mobiele netwerken (4G of andere) lukt het steevast nooit. Je krijgt als gebruiker dan idd de rode kader met foutmelding.
Ook ik heb alles al geprobeerd dus ik vermoed dat de fout toch ergens in de app zelf zit.

Ik werk met Android, dus bovenstaande suggestie is niet van toepassing. Mijn mobiel netwerk is dat van Orange.

Doorgeven aan de ontwikkelaars zou geapprecieerd worden :)

mvg
Helaas, helaas, helaas...

Het app-equivalent van "have you tried turning it off and on again?" (dus het verwijderen en opnieuw installeren van de app) werkt vandaag even goed als de pogingen van een paar weken geleden, namelijk niet.
Via wifi: geen probleem, meteen ingelogd met de vingerafdruk. Via mobiel netwerk: nope!

Geen oplossing dus. Misschien toch echt wel eens doorgeven aan de ontwikkelaars?
Dag Wver,

Het lukt dus wel om aan te melden op de Easy Banking App via Wifi maar niet via mobiel netwerk?


Ja, zo is het al enkele maanden (bij mij toch, en ik lijk niet de enige te zijn).
Dit heb ik ook al een maand, en we zijn niet de enige. Verbinden via wifi gaat, via 4g mobile vikings (en orange dus ook dan) gaat niet. Via itsme lukt het iets beter.

Herinstalleren, wachtwoorden resetten... Haalt niets uit. Het zit tussen jullie en eventueel de operator. Stop toch met zeggen dat we naar de helpdesk moeten bellen... Dat lost dit probleem niet op 😕.

De app was een van de grotere redenen voor mij om klant te zijn bij Fortis. Daar schiet niet veel meer van over.

Reageer