Beantwoord

fraude of niet ?

  • 6 april 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

SINDS ZATERDAG KAN IK NIET MEER VIA MIJN GSM OP DE APP 

IK ZOU EERST EEN NIEUW PROFIEL  MOETEN MAKEN 

 

OOK MIJN MAN ZOU EEN NIEUW PROFIEL  MOETEN MAKEN 

MOETEN WIJ HIER OP IN GAAN 

WE DURVEN HIERNIET OP IN GAAN

icon

Beste antwoord van VALUTA 6 april 2021, 22:39

Ik citeer hier even het antwoord van een Fortis medewerker die al eens antwoorde op iemand met hetzelfde probleem: 

Dag ..

De app heeft een update gekregen waardoor sommige klanten opnieuw hebben moeten bevestigen met de kaartlezer. Het gaat dus zeker niet om phishing!

Dus als je de aanmeldingsprocedure doorloopt met de kaartlezer, zul je weer van de app gebruik kunnen maken!
 

Het gaat hier dus  niet om fraude maar gewoon een technische fout van Fortis.

Hier de link naar een soortgelijke topic:
 

 

Bekijk origineel

2 reacties

WE KUNNEN NIET MEER OP DE APP 

WE ZOUDEN EERST EEN NIEUW PROFIEL MOETEN AANMAKEN 

Reputatie 2

Ik citeer hier even het antwoord van een Fortis medewerker die al eens antwoorde op iemand met hetzelfde probleem: 

Dag ..

De app heeft een update gekregen waardoor sommige klanten opnieuw hebben moeten bevestigen met de kaartlezer. Het gaat dus zeker niet om phishing!

Dus als je de aanmeldingsprocedure doorloopt met de kaartlezer, zul je weer van de app gebruik kunnen maken!
 

Het gaat hier dus  niet om fraude maar gewoon een technische fout van Fortis.

Hier de link naar een soortgelijke topic:
 

 

Reageer