SINDS ZATERDAG KAN IK NIET MEER VIA MIJN GSM OP DE APP
IK ZOU EERST EEN NIEUW PROFIEL MOETEN MAKEN
OOK MIJN MAN ZOU EEN NIEUW PROFIEL MOETEN MAKEN
MOETEN WIJ HIER OP IN GAAN
WE DURVEN HIERNIET OP IN GAAN
Beste antwoord van VALUTA
Bekijk origineelSINDS ZATERDAG KAN IK NIET MEER VIA MIJN GSM OP DE APP
IK ZOU EERST EEN NIEUW PROFIEL MOETEN MAKEN
OOK MIJN MAN ZOU EEN NIEUW PROFIEL MOETEN MAKEN
MOETEN WIJ HIER OP IN GAAN
WE DURVEN HIERNIET OP IN GAAN
Beste antwoord van VALUTA
Bekijk origineelWE KUNNEN NIET MEER OP DE APP
WE ZOUDEN EERST EEN NIEUW PROFIEL MOETEN AANMAKEN
Ik citeer hier even het antwoord van een Fortis medewerker die al eens antwoorde op iemand met hetzelfde probleem:
Dag ..
De app heeft een update gekregen waardoor sommige klanten opnieuw hebben moeten bevestigen met de kaartlezer. Het gaat dus zeker niet om phishing!
Dus als je de aanmeldingsprocedure doorloopt met de kaartlezer, zul je weer van de app gebruik kunnen maken!
Het gaat hier dus niet om fraude maar gewoon een technische fout van Fortis.
Hier de link naar een soortgelijke topic:
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.