Beantwoord

geaggregeerde rekening + overschrijving met memodatum EBA

  • 18 februari 2019
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

Waarom kan ik geen overschrijving met memodatum invoeren op easy banking app?
Ik krijg de melding dat het een geaggregeerde rekening betreft.
icon

Beste antwoord van YannickB 21 februari 2019, 12:50

Hallo Karen s,

Omdat we niets meer van je vernamen, ga ik ervan uit dat je probleem is opgelost. Aarzel niet om me iets te laten weten als dat toch niet het geval is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hallo karen s,

Inderdaad vervelend dat je die foutmelding krijgt. Een geaggregeerde rekening is een rekening van een andere bank die werd toegevoegd aan Easy Banking. Vanaf die rekeningen kan je op dit moment nog niet vanuit onze app overschrijven.

Ik ga er echter van uit dat je vanaf een rekening van onze bank wilt overschrijven. Om dat te kunnen onderzoeken stuur ik je zo meteen een privé bericht om wat extra info te kunnen verzamelen.
Reputatie 5
Hallo Karen s,

Omdat we niets meer van je vernamen, ga ik ervan uit dat je probleem is opgelost. Aarzel niet om me iets te laten weten als dat toch niet het geval is.

Reageer