Beantwoord

Gebruik bankkaart

• 6 februari 2019
  • 1 reactie
  • 352 Bekeken

Beste ,

Ik kan mijn bankkaart online niet meer gebruiken ,heb het profiel proberen verwijderen en opnieuw ingesteld maar lukt niet kan u zien wat er gaande is

Mvg
Sonja
icon

Beste antwoord van YannickB 7 februari 2019, 08:32

Dag Sonja,

Welkom op onze Community.

Ik heb alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd omdat onze Community publiek is en iedereen hier kan meelezen. Persoonlijke gegevens deel je hier (of elders op een publieke website) uit veiligheid best nooit.

Wij hebben langs dit forum ook geen toegang tot je gegevens bij onze bank, ik kan dus niet voor je nagaan wat er precies aan de hand is. Je kan daarvoor wel terecht bij ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00 (van ma-vr van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u).

Tot slot kan ik alvast wel enkele algemene zaken met je overlopen:

- Krijg je een foutmelding en zo ja, welke precies?

- Als je van adres veranderde, heb je dan ook je identiteitskaart al aan laten passen op de gemeente en ze nadien in laten lezen in een kantoor? Dat is nodig omdat banken geen adresgegevens doorkrijgen van de overheid.

- Werkt je kaart wel nog in de winkel?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Sonja,

Welkom op onze Community.

Ik heb alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd omdat onze Community publiek is en iedereen hier kan meelezen. Persoonlijke gegevens deel je hier (of elders op een publieke website) uit veiligheid best nooit.

Wij hebben langs dit forum ook geen toegang tot je gegevens bij onze bank, ik kan dus niet voor je nagaan wat er precies aan de hand is. Je kan daarvoor wel terecht bij ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00 (van ma-vr van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u).

Tot slot kan ik alvast wel enkele algemene zaken met je overlopen:

- Krijg je een foutmelding en zo ja, welke precies?

- Als je van adres veranderde, heb je dan ook je identiteitskaart al aan laten passen op de gemeente en ze nadien in laten lezen in een kantoor? Dat is nodig omdat banken geen adresgegevens doorkrijgen van de overheid.

- Werkt je kaart wel nog in de winkel?

Reageer