Beantwoord

gebruikskosten overdreven hoog.

  • 7 April 2020
  • 3 reacties
  • 2512 Bekeken


beste, 

 

zonet heb ik via mijn easy banking vernomen dat ik 12€ gebruikskosten moet betalen voor een periode van 2 maand. Dit is toch niet normaal als ik lees bij andere vragen dat zij maar 3€ per maand betalen. Ik heb zoveel problemen met de easy banking dat ik momenteel niet zo tevreden ben, mijn saldo is nooit juist op de applicatie als ik bv geld wil afhalen. Ik betaal nu 12€ gebruikskosten het dubbele van wat ik normaal moet betalen. 
 

groeten 

 

chelsea 

icon

Beste antwoord van YannickB 7 April 2020, 17:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Chelsea,

12 EUR is inderdaad veel. Afhankelijk van je type rekening betaal je standaard 3 EUR (Comfort Pack) of 7 EUR (Premium Pack) per maand. Als je meer dan die basisprijs betaalt, dan wilt dat zeggen dat er nog andere dingen aangerekend werden.

Werden er de voorbije maand bijvoorbeeld verrichtingen geweigerd omwille van onvoldoende saldo, liet je overschrijvingen uitvoeren door een medewerker van onze bank of ontvang je nog steeds rekeninguittreksels per post?

Beste, 

 

ik heb al jaren dezelfde rekening een standaard pakket, 

ik heb een verrichting zelf geweigerd gehad. Maar 12euro is overdreven hoog! 
als dat zo blijft en ik blijf problemen hebben zoals niet juiste saldo via easy banking dan overweeg ik alles naar een andere bank te gebeuren. 

Reputatie 7

De basiskost van je rekening is niet verhoogd, maar ik kan je via dit platform jammer genoeg geen exacte reden geven waarom je twaalf EUR betaalde, want ik heb geen toegang tot je rekeningen. De voorbeelden uit mijn vorig bericht zijn slechts vaak voorkomende kosten.

Je ontvangt bij je rekeninguittreksels alvast een vrij bericht met daarin alle details over wat aangerekend werd en waarom. Wil je sneller een overzicht, of bespreek je graag hoe je je kosten kan verlagen, dan nodig ik je uit om ons even te bellen via 02 762 60 00.

Reageer