Beantwoord

geen actieve internetverbinding

  • 7 August 2022
  • 7 reacties
  • 901 Bekeken

Bij inloggen in de easy banking app krijg ik de melding " geen actieve internetverbinding" terwijl ik wel degelijk internetverbinding heb( wifi en 4G) Na verwijderen en opnieuw installeren blijft het probleem zich voordoen.

blijkbaar ben ik niet de enige.

Na raadplegen van website blijkt dat er onderhoudswerken zijn aan easy banking.

Het zou makkelijker zijn moest dit duidelijker gecommuniceerd worden via de appmelding.

icon

Beste antwoord van JarneM 8 August 2022, 16:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2

Hallo @Ivo Pesic ,

 

Dit weekend waren er inderdaad helaas enkele technische storingen en onderhoudswerken waardoor de toegang tot Easy Banking niet mogelijk was. Op heden zou dit wel opgelost moeten zijn. 

 

We wensen ons alvast te verontschuldigen voor dit ongemak en hopen opnieuw een kwalitatieve en werkende applicatie te kunnen aanbieden.

 

 

 

Fijne dag verder nog gewenst!

 

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Ik heb momenteel ook dit probleem. Heropstarten smartphone helpt niet. Internetverbinding werkt wel degelijk voor alle andere toepassingen. Is er terug een algemeen probleem?

Reputatie 4

Hallo, @thomasB,

Bedankt voor je bericht. Er was helaas deze ochtend een probleem met het aanmelden op Easy Banking. Het probleem is inmiddels opgelost en je zou terug kunnen aanmelden.

toch niet ☹️

Reputatie 4

@thomasB 

Je hebt ook al reeds geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren op het toestel?

Nog niet, zou eigenlijk toch niet mogen nodig zijn?! 

Reputatie 4

@thomasB 

Indien je toch blijft technische problemen ondervinden met de app dan raden we aan dit verder te laten onderzoeken door onze helpdesk. Je kan daarvoor bellen via 02 433 40 92, op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Reageer