Beantwoord

geen activatiecode en error in app

  • 18 August 2021
  • 6 reacties
  • 443 Bekeken

Beste,

 

Bij het openen van de app, kwam er een melding dat er een nieuwe versie was. Bij het openen van de app-store voor de update, was dit niet het geval (enkel de opties “openen” of “verwijderen”). Toch de app verwijderd en opnieuw proberen installeren en nu loopt deze vast op de activatiecode die via sms verstuurd wordt. Telefonisch krijg ik niemand te pakken, enkel een bandje dat me informeert dat ik makkelijk en veilig contact kan opnemen met jullie diensten via de app.. hum.. Is er (voor de zoveelste keer) een algemeen technisch probleem met de app?

icon

Beste antwoord van YannickB 18 August 2021, 15:07

Bekijk origineel

6 reacties

Hier identiek hetzelfde verhaal. Heel vervelend en weinig klantvriendelijk!

Reputatie 7

Dag @Mdamm , @saratimmermans 

Er is inderdaad net een probleem opgedoken met de activatiesms’en. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. 

Mijn collega’s onderzoeken de oorzaak momenteel en we zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.

Reputatie 2

Ik had dezelfde melding ontvangen. Ik heb gewoon via playstore alle app’'s geüpdatet ook al stond easy banking niet bij beschikbare updates. Nadien probleem opgelost. Raar maar dit gebeurd wel meer bij BNP op dit ogenblik.  Ook al blijven ze de problemen ontkennen.

 

Reputatie 1

@Mdamm,

Welk toestel gebruikt u? Bij een IOS versie wordt de activatiecode onmiddelijk ingevuld in de Easy Banking App. Bij een Android versie dien je de activatiecode manueel in te voeren.

Uiteraard vragen wij ook na of er momenteel iets gaande is bij de juiste diensten.

Groetjes

Jadie

Beste Jadie,

 

Ik denk dat het antwoord van uw collega Yannick hier toch iets beter is. Om op jouw vraag te antwoorden: ik gebruik inderdaad een android. De activatiecode zou ik inderdaad manueel kunnen invoeren, maar zoals ik zei ontvang ik geen sms met de code, dus onmogelijk om ze manueel in te geven ook. Ik snap dat jullie snel willen reageren, maar een correct antwoord naar de klanten toe is toch ook belangrijk. Bedankt Yannick! 

Reputatie 7

@Mdamm @saratimmermans @HermanDB 

Het probleem met de activatiecode werd ondertussen opgelost. Kunnen jullie het eventueel nogmaals proberen?

Wat de melding over de update betreft onderzoeken we de situatie momenteel nog verder.

Reageer