Beantwoord

Geen kaart op app (smartphone)

  • 2 April 2022
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb de app zelfs verwijderd en terug geinstalleerd maar ik heb nog altijd zogezegd geen kaart als ik naar “mijn kaarten” ga. Ik heb die kaart verleden week gekregen en heb dus een betaling gedaan waardoor hij dus geactiveerd werd.

 

Op de web Easy banking daar heb ik wel mijn kaart ( + 2 andere kaarten die geblokkeerd dus die mogen wel weg eigenlijk) .

 

Maar op mijn smartphone op de app zelf heb ik geen kaart (debetkaart) waardoor ik dus geen betalingen kan doen met smartphone met de app als ik een QR code wil scannen, dan kreeg ik een berciht dat ik geen geldige kaarten heb.

 

 

Mvg

icon

Beste antwoord van Shari V 2 April 2022, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag @Dimitri1992 

Bizar dat je de kaart wel via de PC kunt raadplegen maar niet via de app. 

Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op, zodat we dit kunnen onderzoeken. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00  maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer