Beantwoord

geen toegang meer tot easy banking app

  • 20 January 2024
  • 34 reacties
  • 19938 Bekeken

Sinds deze ochtend kan ik plots via mijn gsm niet meer inloggen op de app, ik krijg steeds de melding dat ik geen easy banking webcontract heb, doch ik gebruik al jaren de app. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord van MarineF 20 January 2024, 13:12

Bekijk origineel

34 reacties

En moest je nu eens binnen geraken via de telefoon. Je belt en belt en telkens muziek tot je van de lijn gesleten wordt. Wat een service 😟

En moest je nu eens binnen geraken via de telefoon. Je belt en belt en telkens muziek tot je van de lijn gesleten wordt. Wat een service 😟

zo gaat het er tegenwoordig bij meeste bedrijven aan toe !  😣

 

Zelfde probleem hier. Melding op computer: “Uw Easy Banking Web-contract is geblokkeerd” . Hoe moet ik nu mijn rekeningen betalen?? Het is al maandag!

Reputatie 4

Hallo @Zirah, @Katiakad, @Ludo Eurlings, @Ellen1973, @MarnixVdS, @Lindadg, @Lieke, @AFRANT, @Nell, @Leejoo.de.keersmaeker, @Kris7, @Bosmens, @Flup, @JennyDW

Bedankt voor jullie geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Lars,

Wat denk je dat ik en zeer wss vele mensen gedaan hebben?

Ik heb al 2x contact (vandaag en gisteren), gehad met het helpcenter.

Enigste dat ze kunnen doen, is m"n naam noteren en dat m'n dossier zal worden door verwezen naar de interne dienst…

Dus Lars... sry maar uw tsskomst hier heeft geen enkele zin, we willen zo snel mogelijk 'n oplossing, en niets steeds opnieuw bellen, om zelfde verhaaltje te horen.

 

Het is maandag en nog steeds geen toegang tot de app. Ook online betaling via VISA lukte zaterdag niet met de melding er is een ‘onverwachte fout’ opgetreden.

Nu woensdag werkt het nog niet

Ik kan helaas nog steeds niet op BNP Paribas Fortis web.

Wanneer denkt me dit eens op te lossen?

op 2 verschillende computers geprobeerd en niks!

 

Je wil een overschrijving doen en dat ding blijft maar draaien en geeft een lege pagina..

 

 

Reputatie 4

Hallo @Flup, @Rene1962, @MoNarjis,

Bedankt voor jullie geduld terwijl we er alles aan doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Ondertussen kan je voor hulp bij connectieproblemen contact nemen met de aparte lijn: 02 433 40 07. Volgens onze laatste informatie zouden er minder lange wachtrijen zijn bij deze lijn.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer