Beantwoord

geen web banking account

  • 14 September 2019
  • 3 reacties
  • 2058 Bekeken

Ik krijg telkens de melding u hebt geen
easy-Banking web contract. Ik heb altijd op mijn rekeningen kunnen zien tot kort geleden.
jammer dat dit voorvalt. Als ik mijn account verwijder en opnieuw ingeef krijg ik zelfde mededeling
icon

Beste antwoord van Karen 16 September 2019, 11:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Dag @Tinneke 123 ,

Heb je onlangs een rekening afgesloten of werd een van je volmachten geschrapt?

Je Easy Banking contract staat altijd gekoppeld aan een specifieke bankrekening. Mocht deze rekening worden afgesloten of je volmacht wordt geschrapt, dan zal je Easy Banking contract ook beëindigd worden. Je laat dit best eens nakijken door een medewerker van de Helpdesk Easy Banking. Je kan hen bereiken op het nr. 02 433 40 92.

Fijne dag verder!

Beste,

Dit probleem doet zich ook voor bij mijn klant, alleen daar is niets veranderd aan de rekening of volmachten. En EBW contract bestaat al sinds 2010. Moet het nummer in de profielgegevens van EBA overeenkomen met het gebruikersnummer te vinden op contract?

Hey @MVH ,

Er zijn onlangs een aantal dubbele contracten verwijderd. Wanneer het ene contract werd gebruikt voor Easy Banking Web en het andere voor de app kan het dus zijn dat de klant via één van deze kanalen niet meer kan aanmelden. Als ze het profiel verwijderd en opnieuw aanmaakt, zou dit opgelost moeten zijn.

Groetjes,

Lieze

Reageer