easy-Banking web contract. Ik heb altijd op mijn rekeningen kunnen zien tot kort geleden.
jammer dat dit voorvalt. Als ik mijn account verwijder en opnieuw ingeef krijg ik zelfde mededeling
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelBeste antwoord van Karen
Bekijk origineelHey
Er zijn onlangs een aantal dubbele contracten verwijderd. Wanneer het ene contract werd gebruikt voor Easy Banking Web en het andere voor de app kan het dus zijn dat de klant via één van deze kanalen niet meer kan aanmelden. Als ze het profiel verwijderd en opnieuw aanmaakt, zou dit opgelost moeten zijn.
Groetjes,
Lieze
Beste,
Dit probleem doet zich ook voor bij mijn klant, alleen daar is niets veranderd aan de rekening of volmachten. En EBW contract bestaat al sinds 2010. Moet het nummer in de profielgegevens van EBA overeenkomen met het gebruikersnummer te vinden op contract?
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.