Beantwoord

geld storting aan automaat bnp fortis olen

• 18 november 2019
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

geachte,

op 2 november storten ik 1100 euro op de rekening via de bankautomaten in het kantoor te olen

de automaat gaf 50 euro terug om het geen geldig biljet was

door dat ik af geleid werd door een andere klant en omdat het te lang duurde voor ik het biljet er terug uit nam

werd dit om veiligheidsredenen terug genomen door de automaat

er werd maar 1050 euro gestort

ik heb dan met de bankkaart terug 50 euro opgevraagd om dat ik dacht dat het biljet er nog zou insteken maar

dit was niet het geval

waar is de 50 euro nu ?

graag jullie antwoord

ps ik heb direct een mail gestuurd en daarin werd gevraagd om dit met de easy app te doen

mvg

Vervloesem Victor

icon

Beste antwoord van Karen 19 november 2019, 11:21

Dag Victor, 

Via de community hebben wij jammer genoeg geen toegang tot je dossier om de verrichting na te kijken. Je neemt hiervoor best beveiligd contact op met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en cash storting nakijken. Zo kunnen wij dit verder onderzoeken. 

Fijne dag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Dag Victor, 

Via de community hebben wij jammer genoeg geen toegang tot je dossier om de verrichting na te kijken. Je neemt hiervoor best beveiligd contact op met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en cash storting nakijken. Zo kunnen wij dit verder onderzoeken. 

Fijne dag verder!

Reageer