Beantwoord

Hacking

  • 7 March 2020
  • 5 reacties
  • 1224 Bekeken

Wordt BNP gehackt??? Geraak sedert gisteren ook al niet meer binnen.

Krijg : Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.

Maar telefoonnummer is overbelast, waarschijnlijk geraakt niemand binnen.

icon

Beste antwoord van YannickB 7 March 2020, 16:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Lordernie,

 

Er is op dit ogenblik geen algemene storing, en we zijn ook geen slachtoffer van Hacking. :slight_smile:

Het is wel druk op onze telefoonlijnen.

Welke foutcode krijg je bij die melding te zien?

krijg altijd:

Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.

kan dit misschien helpen?

https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Openbaar/Inloggen?axes4=prof

Reputatie 7

@lordernie 

Dat is de link naar de aanmeldpagina van Easy Banking. Ik kan die gebruiken, maar ik zal nooit jouw gegevens of scherm kunnen zien.

Staat er achter de foutmelding “Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.” geen code bestaande uit enkele letters en cijfers meer?

 

 

Kreeg je recent een nieuwe debetkaart, dan raad ik je alvast aan om een nieuw profiel aan te maken zodat die nieuwe kaart aan Easy Banking gekoppeld wordt. Dat doe je door rechts op het aanmeldscherm te klikken op Aanmelden met een ander profiel.

Krijg je helemaal geen foutcode, dan raad ik je aan om je browser of internetprogramma even te resetten om mogelijke problemen daarmee op te lossen. Hoe je dat doet lees je hier: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/handleidingen-49/browserreset-dit-kan-helpen-bij-problemen-met-easy-banking-web-1531

Heb aangemeld met ander profiel en is gelukt 

TXS

Reageer