Hangend beursorder wijzigen

  • 22 April 2020
  • 6 reacties
  • 796 Bekeken

Sinds ongeveer een maand kan ik een hangend beursorder niet meer wijzigen of verwijderen. Telefonisch lukt het wel, maar dat vind ik vervelend om telkens te doen. Die mensen zeggen mij ook altijd dat ze het probleem zullen melden aan de ICT, maar het geraakt maar niet opgelost. Wat loopt er verkeerd? Is er mogelijk een reden waarom ik dat niet meer kan?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Patrick Truyens


6 reacties

Hey @Patrick Truyens,

 

Kan je ons vertellen wat er precies misloopt?

Krijg je bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding?

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze

Ik krijg deze foutmeldingen:

Met vriendelijke groeten

Hey Patrick,

 

Zou je me een privébericht kunnen sturen met meer informatie over de precieze order?

Dan vraag ik voor jou na wat hier precies aan de hand is.

 

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze

 

Het gaat om aandelentransacties. Eender welk aandeel, een hangend order wijzigen of verwijderen lukt gewoon niet meer. Ik heb het al geprobeerd met een andere browser, andere PC… Probleem blijft hetzelfde.

 

Met vriendelijke groeten

 

 

 

Bedankt voor de gegevens, @Patrick Truyens !

 

Ik heb voor je nagevraagd waar dit precies aan ligt.

Van zodra we hier een antwoord op hebben ontvangen, laten we het jou weten.

 

Groetjes,

Lieze

Hey @Patrick Truyens ,

 

Onze technische dienst liet me net weten dat dit probleem kan veroorzaakt worden door een bepaalde groepering van rekeningen.

Wanneer je aanmeldt om jouw Easy Banking Web kan je in de groene balk kiezen voor “Alle rekeningen” of een bepaalde groep van rekeningen.

Wanneer er bij het beleggen een foute groep (automatisch) wordt gekozen, kan jouw boodschap verschijnen.

Er werd aangeraden om een nieuwe groep aan te maken met de rekening(en) die wel geschikt is (zijn) voor te beleggen en het hierna opnieuw te proberen.

 

Zou je kunnen kijken of dit voor jou een oplossing biedt?

Groetjes,

Lieze

 

Reageer