Beantwoord

Hello bank vs easy banking app

• 30 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 947 Bekeken

• Net gestart
  • 0 reacties
Beste, wat is het verschil tussen beide apps? Heb ze beide en ze lijken met hetzelfde te kunnen doen.
Ben Fortis klant en heb altijd de Hello bank app gebruikt .
Bedankt Don
icon

Beste antwoord van YannickB 30 augustus 2018, 09:35

Hallo Don,

Welkom op onze Community!

Op de Hello-app zie je enkel producten van Hello en Hello4You zicht- en spaarrekeningen. Als je bijvoorbeeld verzekeringen hebt bij BNP Paribas Fortis, of rekeningen die niet aan Hello Bank gekoppeld zijn (in principe al onze rekeningen voor klanten ouder dan 28 jaar), dan zal je die niet zien.

Omgekeerd zie je in de BNP Paribas Fortis-app wel je rekeningen bij Hello Bank.

Verder zijn er meer mogelijkheden op de app van BNP Paribas Fortis, simpelweg omdat wij meer diensten en producten aanbieden dan Hello Bank.

Bijvoorbeeld beleggingsproducten of pensioensparen zal je niet in de Hello-app vinden. Ook informatie over de kantoren staat niet in de Hello-app, aangezien Hello Bank puur telefonisch en online werkt.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt!

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je ook graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web kan met de Itsme App.

Fijne dag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo Don,

Welkom op onze Community!

Op de Hello-app zie je enkel producten van Hello en Hello4You zicht- en spaarrekeningen. Als je bijvoorbeeld verzekeringen hebt bij BNP Paribas Fortis, of rekeningen die niet aan Hello Bank gekoppeld zijn (in principe al onze rekeningen voor klanten ouder dan 28 jaar), dan zal je die niet zien.

Omgekeerd zie je in de BNP Paribas Fortis-app wel je rekeningen bij Hello Bank.

Verder zijn er meer mogelijkheden op de app van BNP Paribas Fortis, simpelweg omdat wij meer diensten en producten aanbieden dan Hello Bank.

Bijvoorbeeld beleggingsproducten of pensioensparen zal je niet in de Hello-app vinden. Ook informatie over de kantoren staat niet in de Hello-app, aangezien Hello Bank puur telefonisch en online werkt.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt!

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je ook graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web kan met de Itsme App.

Fijne dag verder!

Reageer