ik heb perongeluk me kaart geblokkert op me bank app
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo,
Dan kan je dezelfde stappen volgen die we bovenaan hebben mee gegeven.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Ik moet en nieuwe bankkaart aanvragen hoe moet ik dat doen
Hallo Dimitri,
U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we de kaart voor u kunnen deblokkeren.
U kunt ons heel eenvoudig telefonisch contacteren door volgende stappen te volgen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Met vriendelijke groeten,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.