Ik ben ook één van de “gelukkigen” die de overgang van Bpost naar BNP mag ondergaan.
De overdracht op zich is gelukt, maar :
- volgens BNP heb ik geen MasterCard, die ik nochtans wel had / heb bij Bpost. Geen gegevens meer te vinden in de BNP app; ik kan dus ook geen saldo of overzicht van verrichtingen consulteren bij BNP
- De historiek van de verrichtingen op mijn zichtrekening beperkt zich tot het consulteren voor een periode van zes maanden. Verder lukt niet. Bij Bpost ging je vlot enkele jaren terug. Wanneer komt dit in orde ??
Ondertussen kreeg ik van BNP het bericht dat men de relatie met mij wil beëindigen. Dit via een onpersoonlijk aangetekend schrijven, ondertekend door een lid van het directiecomité zonder naam. Vanzelfsprekend hoeft de bank zich niet te verantwoorden voor deze beslissing volgens een artikel uit hun algemene voorwaarden. Wanneer stopt men deze arrogante houding van de banken ?
Beste antwoord van JessicaJ
Bekijk origineel