Beantwoord

historiek

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ik ben ook één van de “gelukkigen” die de overgang van Bpost naar BNP mag ondergaan.

De overdracht op zich is gelukt, maar :

  1. volgens BNP heb ik geen MasterCard, die ik nochtans wel had / heb bij Bpost. Geen gegevens meer te vinden in de BNP app; ik kan dus ook geen saldo of overzicht van verrichtingen consulteren bij BNP
  2. De historiek van de verrichtingen op mijn zichtrekening beperkt zich tot het consulteren voor een periode van zes maanden. Verder lukt niet. Bij Bpost ging je vlot enkele jaren terug. Wanneer komt dit in orde ??

Ondertussen kreeg ik van BNP het bericht dat men de relatie met mij wil beëindigen. Dit via een onpersoonlijk aangetekend schrijven, ondertekend door een lid van het directiecomité zonder naam. Vanzelfsprekend hoeft de bank zich niet te verantwoorden voor deze beslissing volgens een artikel uit hun algemene voorwaarden. Wanneer stopt men deze arrogante houding van de banken ?

icon

Beste antwoord van JessicaJ 2 February 2024, 15:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Ik ben geen medewerker van BNP Paribas.
Voor een kredietkaart van Mastercard heb ik geen oplossing.

Maar als uw kaart een prepaid is van Mastercard, dan kan u hier misschien het saldo opvragen:
https://bpaid.bpost.be/nl/Account/Logon/

Beste Gella

Dank voor uw reactie.

Het betreft echter geen prepaid kaart, maar een “klassieke” Mastercard met maandelijkse afrekening.

Mastercard is trouwens zelf ook niet bereikbaar voor vragen, men moet zich wenden tot de bank die de kaart heeft uitgegeven, … dat was BPost ...

Reputatie 1

Beste @YvesD  ,

Onze excuses voor het laattijdige antwoord!

 

Op dit moment is het niet mogelijk om de Bpost kredietkaarten te bekijken via de Easy Banking kanalen van BNP Paribas Fortis. Echter kan je deze kaarten in de tussentijd wel blijven gebruiken en zal je spoedig de nieuwe versie verkrijgen, waarna je de kaart ook digitaal gaat kunnen nakijken.

 

Om de rekeninguittreksels ouder dan 6 maanden te bekijken kan dit via de volgende stappenplannen:

Via Easy Banking App

  1. Meld je aan in Easy Banking App.
  2. Tik op de gewenste rekening. Voegde je jouw rekening niet toe aan het startscherm? Druk dan eerst onderaan op Mijn diensten en kies voor Rekeningen.
  3. Druk bovenaan rechts op de 3 punten en kies voor Rekeninguittreksels.
  4. Tik op de naam van het document om het te openen.

Openen deze uittreksels niet? Bekijk bij de instellingen van je toestel of Easy Banking App de toestemming heeft om de opslagruimte van je toestel te gebruiken.

 

Via Easy Banking Web

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  2. Klik rechts van de gewenste rekening op de horizontale strepen en kies voor Rekeninguittreksels.
  3. Hier vind je per maand al je uittreksels van die rekening terug. Door te klikken op de naam, zal het document gedownload worden.


Laat je eventueel weten of je zo de gevraagde documenten hebt kunnen vinden?

 

Groetjes,

JessicaJ

 

Reageer