Beantwoord

Hoe kom je aan zo n bakje voor online betalingen?

  • 31 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 787 Bekeken

Ik heb onlangs een bankkaart maar heb nog niet zo n wit bakje, hoe kom ik er eigenlijk aan?
icon

Beste antwoord van YannickB 3 september 2018, 08:44

Hallo Nielstimmermans,

Wat Alexander zegt klopt, je hebt inderdaad een online banking contract nodig om je online aan te kunnen melden, maar je moet er niet noodzakelijk voor naar een kantoor gaan.

Een kaartlezer kan je meekrijgen op kantoor, of je kan ze telefonisch of zelfs online bestellen. Meestal duurt het zo'n vijf bankwerkdagen voor je ze per post ontvangt.

Online je kaartlezer aanvragen kan je doen door naar deze pagina te surfen en dan onderaan op 'bestel een kaartlezer' te klikken.

Als je toevallig al een kaartlezer van iemand anders of van een andere bank hebt, dan kan je je gewoon aanmelden. Als je een kaartlezer van een andere bank gebruikt, moet het enkel eentje zijn waarop een M1- en M2-knop staan.

Staat je contract al actief, dan kan je onmiddellijk aanmelden. Heb je nog geen contract, dan zal je gevraagd worden om enkele stappen te doorlopen om alles te activeren.

Je kan ook contact opnemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 (ma-vrij van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) om alles te activeren.

De toegang is alvast volledig kosteloos, je hoeft niet te betalen om online te kunnen bankieren.

Omdat je nieuw bent op onze Community, verwijs ik je ook graag door naar enkele handige onderwerpen:
Hoe meld ik me aan op Easy Banking Web?
Start met Easy Banking App

Ik wens je alvast een prettige dag toe! ☺
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heb je wel een Easy Bank Web contract? Zo neen dan is het best van langs te gaan in een BNPPF kantoor om dat in orde te maken en dan zal je zo'n kaartlezer ontvangen.
Reputatie 5
Hallo Nielstimmermans,

Wat Alexander zegt klopt, je hebt inderdaad een online banking contract nodig om je online aan te kunnen melden, maar je moet er niet noodzakelijk voor naar een kantoor gaan.

Een kaartlezer kan je meekrijgen op kantoor, of je kan ze telefonisch of zelfs online bestellen. Meestal duurt het zo'n vijf bankwerkdagen voor je ze per post ontvangt.

Online je kaartlezer aanvragen kan je doen door naar deze pagina te surfen en dan onderaan op 'bestel een kaartlezer' te klikken.

Als je toevallig al een kaartlezer van iemand anders of van een andere bank hebt, dan kan je je gewoon aanmelden. Als je een kaartlezer van een andere bank gebruikt, moet het enkel eentje zijn waarop een M1- en M2-knop staan.

Staat je contract al actief, dan kan je onmiddellijk aanmelden. Heb je nog geen contract, dan zal je gevraagd worden om enkele stappen te doorlopen om alles te activeren.

Je kan ook contact opnemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 (ma-vrij van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) om alles te activeren.

De toegang is alvast volledig kosteloos, je hoeft niet te betalen om online te kunnen bankieren.

Omdat je nieuw bent op onze Community, verwijs ik je ook graag door naar enkele handige onderwerpen:
Hoe meld ik me aan op Easy Banking Web?
Start met Easy Banking App

Ik wens je alvast een prettige dag toe! ☺

Reageer