Beantwoord

ik kan mijn easy banking niet meer gebruiken. technische reden

• 1 november 2019
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Ik kan mijn pc banking niet meer gebruiken.  Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar.

Dit probleem is ontstaan doordat 14 dagen geleden mijn bankkaart werd ingeslikt door een automaat in Ieper.

Ik heb ondertussen een nieuwe kaart en ik heb ook al een nieuw profiel aangemaakt toch heb ik nog altijd dit probleem

icon

Beste antwoord van OguzhanB 2 november 2019, 10:13

Dag @ideeburo :wave:

Ik ga ervan uit dat je ondertussen je nieuwe bankkaart al hebt kunnen gebruiken voor betalingen/geldopnamen? 

Ik heb een vermoeden dat je oude bankkaart nog actief staat in het systeem, dit kan voor een technisch probleem zorgen op Easy Banking Web. 

Heb je toevallig ook de Easy Banking App geprobeerd? hier ook zelfde problemen? 

Best eens bellen met helpdesk op het nummer 02 433 40 92. Ze zullen het nakijken voor je. Succes verder! :fingers_crossed:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Dag @ideeburo :wave:

Ik ga ervan uit dat je ondertussen je nieuwe bankkaart al hebt kunnen gebruiken voor betalingen/geldopnamen? 

Ik heb een vermoeden dat je oude bankkaart nog actief staat in het systeem, dit kan voor een technisch probleem zorgen op Easy Banking Web. 

Heb je toevallig ook de Easy Banking App geprobeerd? hier ook zelfde problemen? 

Best eens bellen met helpdesk op het nummer 02 433 40 92. Ze zullen het nakijken voor je. Succes verder! :fingers_crossed:

Reageer