Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?



Toon eerste bericht

30 reacties

Het opvragen van de rekeninguittreksels is mogelijk , maar het downladen lukt nog steeds niet in edge.

Graag een oplossing, want iedere rekening apart selecteren voor rekeninguittreksels is werken als in de middeleeuwen,

mvg

Hey @rudyhoremans ,

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt.

Heb je een idee welk besturingssysteem je op jouw computer hebt?

Groetjes,

Lieze

Hey LiezeH,

gegevens vind je hierboven

mvg

Hey @rudyhoremans ,

Bedankt voor de uitgebreide informatie!

Ik bezorg deze details aan onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Wanneer je de uittreksels aanklikt en zo download, zou je geen problemen mogen ondervinden.

Groetjes,

Lieze

Ik heb een aantal van deze ‘threads’ doorgelezen.

  • Mooi dat de bank deze community heeft, want hierdoor zie ik dat mijn klachten, in tegenstelling tot hetgeen de helpdesk zegt, helemaal niet uniek zijn;
  • Rampzalig dat het top management deze community kennelijk niet leest;
  • Jammer dat er niet een aantal knappe koppen bij Google, Facebook, Akamai of Amazon zijn weggekocht om de hele infrastructuur doordacht, schaalbaar en fail-safe op te zetten;
  • Vreselijk dat deze bank niet meekomt in deze digitale wereld, maar wél kantoren sluit én kosten bespaart én tegelijkertijd geen concurrentiële tarieven heeft;
  • Verdrietig dat meerdere klanten (waaronder ikzelf) overweegt over te stappen naar een andere bank.

Reageer