Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?
Idem hier sinds maandag geraak ik niet meer aan uittreksels alsook opzoeken op naam/IBAN/tijd,…. is onmogelijk.
Hey
Er is inderdaad helaas een storing bij de rekeninguittreksels. We werken zo snel mogelijk aan een oplossing!
Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze
Hallo LiezeH, verwijzend naar ander topic blijkt opvraging en downloaden ENKEL te lukken met Internet Explorer (niet met Chrome en al de rest) MAAR de bestanden staan als bestandsextensie ‘.JSON’ i.p.v. PDF ?
Hey
Dit is helaas onderdeel van de storing en mee in onderzoek!
Groetjes,
Lieze
Het zou toch interessant zijn als zoiets bekend is om dat ONMIDDELLIJK ook bekend te maken (bvb met een melding bij een oproep naar de Helpdesk) - dat zou heel wat telefoontijd besparen om nog niet te spreken over de wachttijden om iemand aan de telefoon te krijgen ! Als dat dan ook al lukt !
Hey
Dat is een heel terechte opmerking.
Ik vraag aan de technische dienst of ze de mogelijkheid hebben om een concretere foutmelding weer te geven!
Bedankt voor je feedback,
Lieze
De problemen bij het opvragen van rekeninguittreksels blijken nog steeds NIET opgelost te zijn ?
Het laatste rekeninguittreksel is nu wel beschikbaar maar kan niet gedownload worden, als ik op PDF klik krijg ik gewoon : “laden” en dat is alles. Geprobeerd op google chrome en microsoft edge : zelfde resultaat.
Heel vervelend, als ik op verrichtingen klik kan ik de pdf wel downloaden. Dit is dan ook volgens de disclaimer geen rekninguittreksel noch een betalingsbewijs !
Ik kan nu wel uittreksels opvragen maar er ontbreken een aantal informaties op die uittreksels: alle betalingen met debetkaarten ontbreekt de naam van de handelszaak zodat ik niet meer weet in welke winkels ik geweest ben, ik moet daarvoor opzoeken bij de verrichtingen wat niet erg praktisch is maar eerder omslachtig.
Ik hoop dat dat opgelost geraakt.
Eigenlijk bedankt om dit te melden. Bij mij werkt het prima, alles is volledig !
Dag
De problemen bij het downloaden van de uittreksels zijn inmiddels opgelost.
Laat je weten mocht het bij jullie toch niet lukken?
Fijne dag verder!
Voor wat mij betreft is het opgelost (maar voor hoelang ?) - eerder waren er ook al eens problemen geweest, hé !
Hey
Super om te horen dat het terug in orde is voor jou!
Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze
Bij mij gaat het nog steeds NIET, ondanks herhaaldelijke telefoons naar BNP.
Het gaat noch met Edge, noch met Google Chrome.
Graag eindelijk een oplossing!
Hey
Lukt het ook niet wanneer je op je rekeningnummer klikt en het uittreksel aanklikt?
Groetjes,
Lieze
BNP liet mij daarstraks weten dat er inderdaad nog steeds problemen zijn met die uittreksels download
Hey
Daar kunnen inderdaad nog problemen op voordoen.
Bij het aanklikken zou je wel aan je uittreksels moeten kunnen.
Groetjes,
Lieze
Deze morgen ben ik er eindelijk in geslaagd om mijn uittreksels te downloaden via Edge, maar via verschillende pogingen en soms met noodzakelijk herhalen halverwege raadpleging.
Via Chrome ging het nog steeds helemaal niet.
Opgelost is het probleem dus blijkbaar nog steeds niet.
Hey
Via de functie “download rekeninguittreksels aanvragen” zijn helaas inderdaad nog problemen gemeld.
Door op het rekeningnummer te klikken kan je wel probleemloos aan je uittreksels!
Groetjes,
Lieze
Downloaden lukt nog steeds niet. Blijft een knop “Vernieuwen” staan. Via raadplegen kan je de afzonderlijke pdf’s openen en downloaden, maar voor 06/2020 zijn er geen bestanden beschikbaar. Zeer vervelen om kwartaalafsluiting te doen...
Normaal beschikbaar de donderdag, weeral niet dus !
Hey
Er was inderdaad iets misgelopen waardoor het probleem nog niet volledig is opgelost.
Er wordt zo snel mogelijk gewerkt aan een oplossing zodat jullie vlot weer meerdere uittreksels kunnen downloaden.
Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze
De uittreksels van de zichtrekening zijn beschikbaar sinds vrijdag, van de spaarrekeningen nog steeds niet. Is dit normaal ?
Dag
Alle ontbrekende uittreksels zouden ondertussen beschikbaar moeten zijn.
Ontvang je voor je spaarrekeningen maandelijks of wekelijks uittreksels? Deze handleiding kan je alvast helpen om dat na te kijken en eventueel aan te passen.
Als alles correct staat en er de voorbije periode effectief verrichtingen op je spaarrekeningen zijn uitgevoerd, dan raad ik je aan om ons even te bellen op 02 762 60 00 zodat we je rekeningen na kunnen kijken.
Bedankt voor de info, die staan wekelijks, ik zal dus bellen.
Groetjes
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.