Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?


Ik ondervind problemen met het opvragen van de rekeninguittreksels - is er een probleem bekend ?


30 reacties

Ik heb een aantal van deze ‘threads’ doorgelezen.

  • Mooi dat de bank deze community heeft, want hierdoor zie ik dat mijn klachten, in tegenstelling tot hetgeen de helpdesk zegt, helemaal niet uniek zijn;
  • Rampzalig dat het top management deze community kennelijk niet leest;
  • Jammer dat er niet een aantal knappe koppen bij Google, Facebook, Akamai of Amazon zijn weggekocht om de hele infrastructuur doordacht, schaalbaar en fail-safe op te zetten;
  • Vreselijk dat deze bank niet meekomt in deze digitale wereld, maar wél kantoren sluit én kosten bespaart én tegelijkertijd geen concurrentiële tarieven heeft;
  • Verdrietig dat meerdere klanten (waaronder ikzelf) overweegt over te stappen naar een andere bank.

Hey @rudyhoremans ,

Bedankt voor de uitgebreide informatie!

Ik bezorg deze details aan onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Wanneer je de uittreksels aanklikt en zo download, zou je geen problemen mogen ondervinden.

Groetjes,

Lieze

Hey LiezeH,

gegevens vind je hierboven

mvg

Hey @rudyhoremans ,

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt.

Heb je een idee welk besturingssysteem je op jouw computer hebt?

Groetjes,

Lieze

Het opvragen van de rekeninguittreksels is mogelijk , maar het downladen lukt nog steeds niet in edge.

Graag een oplossing, want iedere rekening apart selecteren voor rekeninguittreksels is werken als in de middeleeuwen,

mvg

Reputatie 1

Bedankt voor de info, die staan wekelijks, ik zal dus bellen.

Groetjes

Reputatie 7

Dag @adbc 

Alle ontbrekende uittreksels zouden ondertussen beschikbaar moeten zijn.

Ontvang je voor je spaarrekeningen maandelijks of wekelijks uittreksels? Deze handleiding kan je alvast helpen om dat na te kijken en eventueel aan te passen.

Als alles correct staat en er de voorbije periode effectief verrichtingen op je spaarrekeningen zijn uitgevoerd, dan raad ik je aan om ons even te bellen op 02 762 60 00 zodat we je rekeningen na kunnen kijken.

Reputatie 1

De uittreksels van de zichtrekening zijn beschikbaar sinds vrijdag, van de spaarrekeningen nog steeds niet. Is dit normaal ?

Hey @adbc en @Raf B ,

Er was inderdaad iets misgelopen waardoor het probleem nog niet volledig is opgelost.

Er wordt zo snel mogelijk gewerkt aan een oplossing zodat jullie vlot weer meerdere uittreksels kunnen downloaden.

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Reputatie 1

Normaal beschikbaar de donderdag, weeral niet dus !

Downloaden lukt nog steeds niet. Blijft een knop “Vernieuwen” staan. Via raadplegen kan je de afzonderlijke pdf’s openen en downloaden, maar voor 06/2020 zijn er geen bestanden beschikbaar. Zeer vervelen om kwartaalafsluiting te doen...

Hey @Guy Scheijnen ,

Via de functie “download rekeninguittreksels aanvragen” zijn helaas inderdaad nog problemen gemeld.

Door op het rekeningnummer te klikken kan je wel probleemloos aan je uittreksels!

Groetjes,

Lieze

Deze morgen ben ik er eindelijk in geslaagd om mijn uittreksels te downloaden via Edge, maar via verschillende pogingen en soms met noodzakelijk herhalen halverwege raadpleging.

Via Chrome ging het nog steeds helemaal niet.

Opgelost is het probleem dus blijkbaar nog steeds niet.

Hey @kvdbelgium ,

Daar kunnen inderdaad nog problemen op voordoen.

Bij het aanklikken zou je wel aan je uittreksels moeten kunnen.

Groetjes, 

Lieze

BNP liet mij daarstraks weten dat er inderdaad nog steeds problemen zijn met die uittreksels download

Hey @Guy Scheijnen,

 

Lukt het ook niet wanneer je op je rekeningnummer klikt en het uittreksel aanklikt?

 

Groetjes,

Lieze

Bij mij gaat het nog steeds NIET, ondanks herhaaldelijke telefoons naar BNP.

Het gaat noch met Edge, noch met Google Chrome.

Graag eindelijk een oplossing!

Hey @Piet Mattheessens ,

Super om te horen dat het terug in orde is voor jou!

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Voor wat mij betreft is het opgelost (maar voor hoelang ?) - eerder waren er ook al eens problemen geweest, hé !

Reputatie 5
Badge

Dag @Alexander , @adbc , @Piet Mattheessens  en @Chris Rosier , 

De problemen bij het downloaden van de uittreksels zijn inmiddels opgelost. 

Laat je weten mocht het bij jullie toch niet lukken? 

Fijne dag verder! 

Reputatie 1

Eigenlijk bedankt om dit te melden. Bij mij werkt het prima, alles is volledig !

Reputatie 6
Badge +3

Ik kan nu wel uittreksels opvragen maar er ontbreken een aantal informaties op die uittreksels: alle betalingen met debetkaarten ontbreekt de naam van de handelszaak zodat ik niet meer weet in welke winkels ik geweest ben, ik moet daarvoor opzoeken bij de verrichtingen wat niet erg praktisch is maar eerder omslachtig.

Ik hoop dat dat opgelost geraakt.

Reputatie 1

Het laatste rekeninguittreksel is nu wel beschikbaar maar kan niet gedownload worden, als ik op PDF klik krijg ik gewoon : “laden” en dat is alles. Geprobeerd op google chrome en microsoft edge : zelfde resultaat.

Heel vervelend, als ik op verrichtingen klik kan ik de pdf wel downloaden. Dit is dan ook volgens de disclaimer geen rekninguittreksel noch een betalingsbewijs !

De problemen bij het opvragen van rekeninguittreksels blijken nog steeds NIET opgelost te zijn ?

Hey @Piet Mattheessens ,

 

Dat is een heel terechte opmerking.

Ik vraag aan de technische dienst of ze de mogelijkheid hebben om een concretere foutmelding weer te geven!

 

Bedankt voor je feedback,

Lieze

Reageer