Beantwoord

ING rekening in Easy Banking app. Ondertekening vervallen

  • 30 May 2019
  • 6 reacties
  • 1358 Bekeken

Hallo

ik heb in de easy banking app mijn ING rekening toegevoegd. Dit werkte tot een aantal weken geleden. Er is niets aan mijn ING rekening veranderd (geen nieuwe code of nieuwe kaart) maar ik krijg nu de foutmelding ondertekening vervallen.

nadat ik alles opnieuw heb ingegeven en de ING ondertekening doe krijg ik de foutmelding Fout met betrekking tot ING. Onjuiste inloggegevens. Probeer het opnieuw

ik weer zeker dat de ING inlog gegevens correct zijn aangezien ik ze net nog op de ING app heb nagekeken.

Peter Konings
icon

Beste antwoord van Anonymous 31 May 2019, 13:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Zwijg toe, ik heb ook hetzelfde probleem sterker nog als ik die ING rekening wil verwijderen moet ik dat ook ondertekenen met mijn ING bankkaart en dito kaartlezer maar die kaartgegevens worden inderdaad niet aanvaard en zodoende blijf ik met een rekeningsaldo zitten die al weken niet meer actueel is. 😡
Het is te hopen dat het rap opgelost wordt.
Hey @Peter Konings,

Gek dat het plots niet meer werkt... Heb je al geprobeerd om de Easy Banking App te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ter toevoeging: als dit geen oplossing biedt, neem je best telefonisch contact met ons op zodat de technische dienst dit verder kan laten onderzoeken. Dat mag jij gerust ook doen, @Alexander!

Groetjes,
Lieze
Ik heb ook hetzelfde probleem. Bij het toevoegen van een rekening van ING krijg ik steeds de foutmelding "Fout met betrekking tot ING. Onjuiste inloggegevens. Probeer het opnieuw". Na het opnieuw installeren van de Easy Banking App, nog steeds dezelfde foutmelding.

Het probleem met de ondertekening van de ING rekening is dat de security code uit 7 cijfers bestaat en dit bij BNP Paribas standaard ingesteld staat op 8. Hierdoor krijg je een andere cijfercombinatie en is de code zogezegd foutief. Kan dit probleem opgelost worden?

Reputatie 4
Badge +4

Dag @Clacka :wave:

een 0 plaatsen voor de security code zal het probleem verhelpen. 

Gebruik je ook toevallig een kaartlezer van een andere bank? Zo ja, best een kaartlezer van BNP Paribas Fortis gebruiken. via deze link kan je er één bestellen,(https://www.bnpparibasfortis.be/web_fb_card_reader#page=1) oftewel telefonisch kan je er ook één aanvragen. 

-Een adviseur beveiligd contacteren via de Easy Banking app.

Reputatie 7

@clacka 

De tip van @OguzhanB werkt normaal gezien enkel als je een kaartlezer van een andere bank (die ook M1 en M2 knoppen heeft) gebruikt om in Easy Banking een product of dienst van ons te ondertekenen.

Als je je rekening van ING wilt toevoegen of wilt verwijderen, dien je de beveiligingsmethode van ING te gebruiken, dus ook je kaart van hen, hun kaartlezer en hun aantal cijfers. 

Reageer