inlog code

  • 23 December 2020
  • 6 reacties
  • 283 Bekeken

Ik heb vandaag voor de zoveelste keer een nieuwe vijf cijferige code moeten aanmaken om in te loggen ,hoewel ik heel zeker ben dat ik de juiste code in vulde  kreeg ik de melding foutieve code .


6 reacties

Reputatie 7

Hallo @Christian10 

Het is zeker en vast niet de bedoeling dat je dat moet blijven doen. Kan je me onderstaande gegevens even bezorgen? Dan laat ik het meteen voor je nakijken.

  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:
  • De datum en het tijdstip (zo nauwkeurig mogelijk) wanneer het is fout gelopen:
  • Staat er een update in je app store klaar? Zo ja, doet dit probleem zich nadien nog steeds voor?

Alvast bedankt.

een Nokia 6.2  er staat nog geen update klaar in mijn app store . verleden week zaterdag en dinsdag heb ik beide keer een nieuwe inlogcode moeten aanmaken  Dit zijn de laatste twee dat ik mij herinner.maar het totaal aantal keren kan ik niet meer tellen het is teveel

Android 10

vandaag weeral hetzelfde om 12.12 terug nieuwe code moeten aanmaken  wat een slechte app is dit en ik ben geen alleenstaand geval er zijn nog personen met dit probleem

dinsdag 29 december terug nieuwe code aangemaakt

 

Heb exact het zelfde probleem:
Vandaag 31/12 voor de 2e maal (vorige keer was gisteren of eergisteren) zogezegd verkeerde login (eerst vingerafdruk, dan net opnieuw ingestelde, juiste 5-cijferige pincode). Telkens na drie pogingen terug alles herinitialiseren met kaartlezer.
Toestel is Nokia 7.2, Android 10, geen nieuwe update beschikbaar in app store (en altijd online, dus zou alle updates moeten gehad hebben).

 

Reageer