Beantwoord

Inloggen bij easy banking via tablet

  • 18 februari 2019
  • 4 reacties
  • 622 Bekeken

Ik kan sinds deze morgen niet meer inloggen bij easy banking op mijn tablet. Enkel nog via smartphone
Is er mogelijks een technisch probleem?
icon

Beste antwoord van YannickB 18 februari 2019, 20:19

Kan je in dat geval proberen om je tablet volledig uit en opnieuw in te schakelen? Het lijkt me dat de app op jouw toestel is vastgelopen.

Als je een iPad hebt, kan je ook tweemaal op de home-knop drukken en Easy Banking naar boven swipen om het geforceerd te sluiten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hallo Gerry,

Er zijn op dit moment geen problemen met Easy Banking. Welke foutmelding krijg je precies?
Ik krijg een scherm met mogelijkheden zoals:
Vind meteen het antwoord op een vraag, contacteer ons.
Bovenaan is er de mogelijkheid voorzien om terug te keren naar het scherm met de inloggegevens, maar dit werkt niet
Reputatie 5
Kan je in dat geval proberen om je tablet volledig uit en opnieuw in te schakelen? Het lijkt me dat de app op jouw toestel is vastgelopen.

Als je een iPad hebt, kan je ook tweemaal op de home-knop drukken en Easy Banking naar boven swipen om het geforceerd te sluiten.
Gelukt! Dank voor de hulp

Reageer