Beantwoord

inloggen easy banking web

• 10 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 1043 Bekeken

beste heb al van alles geprobeerd maar geraak niet ingelogd dus kan ook niet zien hoe de stand van zaken is
is er een probleem soms met de website
groetjes willy
icon

Beste antwoord van YannickB 13 augustus 2018, 14:31

Dag Tawa,

Werk je met computer of met een smartphone of tablet? Op onze website kan je namelijk nergens een wachtwoord ingeven.

Gebruik je de Easy Banking-app op een smartphone of tablet, dan kan je proberen om onze app te verwijderen, je toestel volledig uit te schakelen en terug op te starten en om pas nadien de applicatie opnieuw te installeren.

Helpt dat niet, dan is er mogelijk een probleem met de registratie van onze app op je toestel. Dat kan je oplossen door bij het aanmelden aan te geven dat je je wachtwoord vergeten bent en door vervolgens de stappen te volgen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Eens je je rekeningen ziet, kan je onderaan rechts op de drie punten drukken om het menu te openen. Kies hier voor 'Instellingen' en verander nog eenmaal je wachtwoord. Dit mag terug het oorspronkelijke paswoord zijn.

Werk je met onze website op computer of laptop en heb je problemen om aan te melden met kaartlezer of met ITSME, dan is er mogelijk een probleem met je browser of internetprogramma. Via dit bericht vind je de stappen die je kan volgen om dit op te lossen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Tawa,

Welkom op de community 🙂

Mijn excuses voor mijn late antwoord. Is het ondertussen gelukt om je aan te melden? Indien niet, welke foutmelding krijg je op het scherm?
Je kunt altijd proberen om via een andere browser aan te melden.

Laat je het ons weten of het gelukt is ?

Ik wens je een fijne dag 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- [Handleiding] Inloggen zonder kaartlezer op Easy Banking Web met de Itsme app
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen
heb het net geprobeerd maar lukt niet hoor krijg altijd dit Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie.en weet zeker dat deze het is ik kan misschien beter even langs bank gaan ? groetjes
Reputatie 5
Dag Tawa,

Werk je met computer of met een smartphone of tablet? Op onze website kan je namelijk nergens een wachtwoord ingeven.

Gebruik je de Easy Banking-app op een smartphone of tablet, dan kan je proberen om onze app te verwijderen, je toestel volledig uit te schakelen en terug op te starten en om pas nadien de applicatie opnieuw te installeren.

Helpt dat niet, dan is er mogelijk een probleem met de registratie van onze app op je toestel. Dat kan je oplossen door bij het aanmelden aan te geven dat je je wachtwoord vergeten bent en door vervolgens de stappen te volgen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Eens je je rekeningen ziet, kan je onderaan rechts op de drie punten drukken om het menu te openen. Kies hier voor 'Instellingen' en verander nog eenmaal je wachtwoord. Dit mag terug het oorspronkelijke paswoord zijn.

Werk je met onze website op computer of laptop en heb je problemen om aan te melden met kaartlezer of met ITSME, dan is er mogelijk een probleem met je browser of internetprogramma. Via dit bericht vind je de stappen die je kan volgen om dit op te lossen.
beste ik wou nog even zeggen dat mijn mail adres veranderd is.
Reputatie 5
beste ik wou nog even zeggen dat mijn mail adres veranderd is.

Dag Tawa,

Ik heb je mailadressen verwijderd omdat dit een publiek forum is en iedereen kan meelezen. 🙂

Als je je mailadres bij onze bank wilt veranderen, dan kan je dat doen door aan te melden op onze website, bovenaan rechts op 'Instellingen' te klikken en daar te kiezen om je contactgegevens aan te passen.
ok dank u wel en een prettige dag verder nog

Reageer