Beantwoord

Inloggen op Easy Banking via vingerafdruksensor

  • 9 February 2019
  • 3 reacties
  • 1947 Bekeken

Reputatie 2
Wanneer ik tracht in te loggen op Easy Banking via de vingerafdruksensor krijg ik eerst de bevestiging "vingerafdruk herkend". Op het daaropvolgende scherm moet ik toch nog mijn paswoord ingeven. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Wordt dit opgelost?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 11 February 2019, 13:07

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

3 reacties

Reputatie 3
Dag HermanDB,

Bedankt voor jouw snelle antwoord!

Wat fijn dat het is opgelost! :)

Groetjes,
Anouk
Reputatie 2
Probleem lag blijkbaar bij het gebruik van meerdere toegelaten vingerafdrukken. Tot voor kort was dit echter geen probleem om zo toch in te loggen. Vingerafdrukken gewist en er slechts 1 overgehouden. Nog niet opgelost. App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en inloggen met vingerafdruk terug geactiveerd. Probleem lijkt nu opgelost te zijn.
Reputatie 3
Dag HermanDB,

Welkom op de community! :)

Als ik je vraag goed heb begrepen lukt het niet meer om aan te melden op de Easy Banking App met enkel jouw vingerafdruk.

Is dit een probleem dat zich sinds kort voor doet? Ben je toevallig onlangs van gsm-toestel veranderd?
Deze vraag werd reeds 2 maand geleden in dit topic ook gesteld. Ook het antwoord op jouw vraag kan je er terugvinden.

Gezien je nieuw bent hier op de community verwijs ik je ook graag door naar onderstaande onderwerpen:
-Contacteer een adviseur via de app!
-Stel jezelf even voor

Fijne dag verder! ☀️