Beantwoord

inloggen op pc

  • 7 February 2020
  • 9 reacties
  • 1285 Bekeken

Na in gebruikname van een nieuwe bankkaart kan ik niet meer inloggen met de kaartlezer. Ik heb reeds telefonisch contact gehad en toen werd mij gemeld om de cookies te verwijderen. Dat is gebeurt en 1 keer kon ik terug inloggen. De volgende keer ging het niet meer. Ik log in via google.

Ook het inloggen met internet explorer heeft dezelfde fout.

Graag uw dringende oplossing, daar ik heel wat bankzaken via deze pc doe.

 

Groetjes

Sabine

 

icon

Beste antwoord van Karen 7 February 2020, 15:05

Bekijk origineel

9 reacties

Hey @Josatec sabine ,

 

Heb je deze stappen al gevolgd om een nieuw profiel aan te maken voor je nieuwe kaart?

Zoja, zou het kunnen dat je gebruik maakt van een snelkoppeling of favoriet om aan te melden? Het zou kunnen dat hier je vorig profiel nog is opgeslagen.

Het is aangeraden om www.bnpparibasfortis.be te kiezen als snelkoppeling (of deze link zelf invoeren) en hier te kiezen voor “aanmelden” rechtsboven. Zo zal je steeds naar de meest recente aanmeldlink gaan!

Laat je weten of het zo wel lukt om aan te melden?

 

Groetjes,

Lieze

 

 

Hallo bedankt voor de snelle reactie. Het probleem blijft echter van zodra ik www.bnpparibasfortis.be kies en dan aanmelden krijg ik een rode balk met technische storing. Raadpleeg ….

Hey @Josatec sabine ,

Heb je de optie “Aanmelden met een ander profiel” teruggevonden? Ik raad je aan dit even te verwijderen en je kaart- en klantnummer opnieuw in te vullen.

Groetjes,

Lieze

Ja heb dit profiel verwijdert en dan kan ik in mijn rekeningen. Maar bij de volgende aanmelding krijg ik weer het scherm met de fout.

Dwz dat iedere keer als ik wil inloggen,  ik eerst cookies moet verwijderen, dan profiel verwijderen en opnieuw aanmaken en dan kan mijn verrichtingen doen. Handig is toch anders.

 

Groetjes

Sabine

Reputatie 5
Badge

@Josatec sabine , Heb je de kaart al eens gebruikt om te betalen in een winkel? 

Vermoedelijk staat de kaart nog niet in gebruik, waardoor je profiel op Easy Banking, gekoppeld aan de bankkaart, niet bewaard kan blijven. 

Je kan best een transactie uitvoeren in een winkel en je profiel vervolgens nog eenmaal opnieuw aanmaken. Dat zou het probleem moeten oplossen. 

Fijne dag verder! 

Ik dien bijna nooit met deze kaart iets te betalen. Deze kaart wordt op de zaak gebruikt om mijn gegevens op te halen en verrichtingen te doen. Ik vind het straf dat ik een nieuwe kaart krijg en verplicht wordt om iets te gaan aankopen en met deze kaart te betalen zodat deze kan gekoppeld worden. Ik denk dat jullie systeem toch ergens nog wat fouten vertoond.

Maar enfin, zal dit dan maar eens proberen.

Groetjes

Sabine

Reputatie 5
Badge

@Josatec sabine , Je kan de kaart ook eens in een automaat van BNP Paribas Fortis gebruiken door de pincode in te voeren. Mogelijks kan dit ook voldoende zijn om de kaart te activeren. 

 

Hallo,

 

Kaart in automaat gebruikt maar nog steeds zelfde probleem.

Groetjes

Sabine

 

Reputatie 5
Badge

@Josatec sabine , Ik wil dit graag eens laten nakijken. Ik stuur je een privé berichtje. 

Reageer