Beantwoord

Inloggen PC banking - code incorrect

• 17 juli 2017
  • 1 reactie
  • 725 Bekeken

Bij het inloggen van easy banking krijg ik regelmatig het bericht dat de code via de kaartlezer gegenereerd incorrect is. Volgens een medewerker van de helpdesk gebeurt het uitzonderlijk dat na een betaling in een winkel/resto met de bankkaart een bepaalde code niet meer juist staat en dit kan enkel worden verholpen door de helpdesk te contacteren (lange wachttijd) of bankkaart eerst eens in een bankautomaat te gebruiken. Wat uitzonderlijk zou moeten zijn, is nu systematisch. Na iedere betaling in winkel/resto is easy banking onbruikbaar zonder eerst langs een bankautomaat langs te lopen. Bestaat er een minder omslachtige methode om easy banking te gebruiken ??
icon

Beste antwoord van Jolien 18 juli 2017, 17:09

Welkom op onze community PaulDS.

Wat vervelend dat de parameter voor online banking telkens niet correct is waardoor je problemen hebt bij het aanmelden. Onze dienst kaarten doet haar uiterste best om dit op te lossen maar dit vraagt helaas wat tijd.

Indien het probleem regelmatig voorvalt, dan raad ik jou aan om de bankkaart te vervangen. Bij nieuwe kaarten zou dit probleem niet van toepassing zijn. Je kan jouw kaart laten vervangen wegens defect via je kantoor of door ons telefonisch te contacteren op het nummer 02/762 60 00. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn.

Kijk gerust eens verder rond op onze community. Lees bijvoorbeeld onze tips voor als je op reis gaat deze zomer.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze community PaulDS.

Wat vervelend dat de parameter voor online banking telkens niet correct is waardoor je problemen hebt bij het aanmelden. Onze dienst kaarten doet haar uiterste best om dit op te lossen maar dit vraagt helaas wat tijd.

Indien het probleem regelmatig voorvalt, dan raad ik jou aan om de bankkaart te vervangen. Bij nieuwe kaarten zou dit probleem niet van toepassing zijn. Je kan jouw kaart laten vervangen wegens defect via je kantoor of door ons telefonisch te contacteren op het nummer 02/762 60 00. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn.

Kijk gerust eens verder rond op onze community. Lees bijvoorbeeld onze tips voor als je op reis gaat deze zomer.

Reageer