Beantwoord

Inloggen via laptop

• 1 september 2018
  • 5 reacties
  • 711 Bekeken

Geachte,
Als bejaard persoon beschik niet over een smartphone, noch over iPhone of wat dan ook.
Al JAREN gebruik ik mijn pcbanking op mijn desktop en nu laptop, dat PERFECT functioneerde.
Ik heb een dringende overschrijving te doen (en het is nu zaterdag 14u30) en ik zie geen enkele mogelijkheid om deze uit te voeren.
Ik controleer minstens 4 x per week mijn verrichtingen omdat ik geen uittreksels meer kan halen uit de toestellen in jullie agentschappen.
Wat scheelt er?
Moet ik nu tot maandag wachten om een agentschap te bezoeken?
Houden jullie geen rekening meer meer met bejaarden?
Zijn wij geen klanten meer van jullie?
Een ontgoochelde, droevige, sinds zijn kindertijd klant bij jullie!

Denk ook aan ons aub!!!
Groeten
Liliane
icon

Beste antwoord van YannickB 3 september 2018, 10:32

Bedankt voor je antwoord!

Als je dat scherm krijgt op een laptop, dan wil dat zeggen dat je per ongeluk te ver hebt ingezoomd.

Om dit op te lossen kan je rechts bovenaan in het venster klikken op de drie punten om het menu van Google Chrome te openen (net onder het kruis op te sluiten).

In dat menu zal je 'Zoom' zien staan; dat moet op 100% staan. Is dat niet het geval, dan kan je het aanpassen door op het min- of plusteken te klikken.

Zet je het toch graag wat groter, dan kan dat. Ik kan je alleen geen maximum percentage geven, omdat dat afhangt van de effectieve grote van het scherm van je laptop. Bijvoorbeeld: op mijn laptop kan ik persoonlijk tot 200% gaan, terwijl het grotere scherm van mijn gewone vaste PC tot 300% gaat voor onze site onbruikbaar wordt.

Laat je me weten of het gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Dag Liliane,

Welkom op de Community!

Op zaterdag is het jammer genoeg niet mogelijk om een dringende overschrijving uit te voeren. Niet via Easy Banking, maar ook niet via een kantoor omdat er geen verkeer is tussen verschillende banken tijdens het weekend en op feestdagen.

Voer je dus op zaterdag een overschrijving in, dan zal die pas maandag, wanneer de Belgische banken terug opengaan, verzonden worden.

Daarnaast worden overschrijvingen tussen rekeningen van BNP Paribas Fortis altijd als 'dringende' overschrijvingen beschouwd. Schrijf je dus tijdens de week en tijdens de werkuren over naar een andere rekening bij onze bank, dan zal het geld, in normale omstandigheden, dezelfde dag nog toekomen.

Overschrijven tussen je eigen rekeningen (op dezelfde naam) worden alvast altijd onmiddellijk verwerkt.

Daarnaast is het ook mogelijk om een dringende overschrijving naar een andere bank uit te voeren. Omdat hier redelijk wat administratief werk bij komt kijken voor onze bank, rekenen we wel een kost aan.

Om te voorkomen dat klanten per ongeluk dringende verrichtingen uitvoeren wanneer het eigenlijk niet nodig is, kan dit echter niet online. Enkel telefonisch of via kantoor kan een dringende overschrijving naar een andere bank dus verwerkt worden. Om zeker te zijn dat de andere bank ze op tijd kan verwerken, moet de verrichting bij ons ook ingevoerd zijn voor 16u09.

Natuurlijk begrijp ik dat het niet voor iedereen makkelijk is om naar een kantoor te gaan. Daarom kan je ons ook ruimer telefonisch bereiken op het nummer 02 762 60 00 van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Ik heb tot slot ook wat beter nieuws voor je. Momenteel werken alle Belgische banken aan een manier om overschrijvingen onmiddellijk te verwerken. Als alles goed gaat, zou dat nog dit najaar van start gaan. België wordt daardoor een beetje een pionier, aangezien we het eerste land binnen de Eurozone zouden zijn waarin overschrijvingen echt onmiddellijk verwerkt worden.

Hopelijk helpt deze informatie je verder.

Ik wens je nog een prettige dag toe!
Bedankt voor de info,
maar ik kreeg constant dit op mijn scherm en mijn PC blokkeerde.
Groetjes
Liliane

Reputatie 5
Bedankt voor je antwoord!

Als je dat scherm krijgt op een laptop, dan wil dat zeggen dat je per ongeluk te ver hebt ingezoomd.

Om dit op te lossen kan je rechts bovenaan in het venster klikken op de drie punten om het menu van Google Chrome te openen (net onder het kruis op te sluiten).

In dat menu zal je 'Zoom' zien staan; dat moet op 100% staan. Is dat niet het geval, dan kan je het aanpassen door op het min- of plusteken te klikken.

Zet je het toch graag wat groter, dan kan dat. Ik kan je alleen geen maximum percentage geven, omdat dat afhangt van de effectieve grote van het scherm van je laptop. Bijvoorbeeld: op mijn laptop kan ik persoonlijk tot 200% gaan, terwijl het grotere scherm van mijn gewone vaste PC tot 300% gaat voor onze site onbruikbaar wordt.

Laat je me weten of het gelukt is? 🙂
Gelukt, bedankt en sorry voor het storen.
Groetjes
Liliane
Reputatie 5
Graag gedaan.

Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer